احیا و بهره‌برداری از ۳ بنای تاریخی در گلستان به مزایده گذاشته شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی گلستان از مزایده عمومی واگذاری حق بهره‌برداری از سه بنای تاریخی این استان خبر داد.

محمدجواد ساوری گفت: در تازه‌ترین دور مزایدات صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی کشور بنای تاریخی کاخ خوش ییلاق شهرستان آزادشهر با کاربری فرهنگی و پذیرایی، خانه تاریخی میرشهیدی شهرستان گرگان با کاربری فرهنگی، هنری و خانه خلاق صنایع دستی و فرش و خانه تاریخی فاطمی شهرستان گرگان با کاربری فرهنگی و پذیرایی با هدف مرمت، احیا و بهره‌برداری مدت معین به‌مزایده گذاشته شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان بیان کرد: با هدف شفافیت و عدالت‌محور بودن فرآیند تشریفات تمامی مزایدات و مناقصات صندوق توسعه و احیا از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir برگزار می‌شود که نحوه دریافت امضای الکترونیکی و آموزش‌های لازم برای علاقه‌مندان شرکت در مزایدات و مناقصات بنا‌های تاریخی و فرهنگی در این سامانه یا مرکز تماس ۰۲۱۱۴۵۶ اطلاع‌رسانی شده‌ است.

او افزود: آخرین مهلت برای دریافت سند مزایده در سامانه ستاد الکترونیک دولت ساعت ۱۹ روز شنبه مورخ ۷ بهمن ۱۴۰۲ اعلام شده و بعد از این مهلت متقاضی نمی‌تواند اسناد و مدارک خود را برای مزایده ارسال کند.

ساوری اظهار امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به‌ویژه سرمایه‌گذاران بومی زمینه نگهداری بهینه، مرمت و احیای این بنا‌های تاریخی فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار