مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس از شروع طرح سپرده گذاری اتباع و مهاجرین خارجی در استان فارس از امروز دوم بهمن ماه خبر داد.

بهرنگ قربانی جامعه هدف این طرح را در مرحله اول افراد دارای مدرک سرشماری و بازشماری صادره از اداره کل امور اتباع استان برشمرد و گفت: از مزایای شرکت در این طرح، بهره‌مندی از خدماتی از قبیل اقامت، اشتغال، تردد، تحصیل فرزندان و استفاده از انواع بیمه از جمله بیمه تکمیلی درمان است.

او افزود: اتباع خارجی جهت شروع فرآیند افتتاح حساب ابتدا به دفاتر پنج گانه منتخب کفالت، اقامت و اشتغال (دفاتر ۷۰۴ واقع در منطقه گویم، ۷۰۷ بلوار طلاییه، ۷۰۸ میدان پارسه، ۷۱۰ چهارراه مقر، ۷۱۱ بلوار مدرس) مراجعه و ضمن انجام مراحل اداری و دریافت معرفی نامه جهت افتتاح حساب و واریز وجوه به شعب منتخب و مشخص شده‌ی بانک ملی مراجعه و سپس دفترچه اقامت و کارت هوشمند خود را دریافت می‌کنند.

قربانی یادآور شد: اتباع خارجی ساکن سایر شهرستان‌های استان نیز می‌توانند به شعب مرکزی بانک ملی شهرستان مراجعه و نسبت به افتتاح حساب اقدام نمایند. قربانی در پایان تاکید کرد این طرح ویژه‌ی آن دسته از اتباع خارجی است که در سال‌های گذشته از اداره کل اموراتباع و مهاجرین خارجی برگه موسوم به سرشماری دریافت نموده اند و این اداره کل هیچ گونه برنامه‌ای جهت اعطای مجوز به اتباع خارجی غیر مجاز ندارد و این افراد باید استان را ترک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.