حجت‌الاسلام عسکری:

انتخابات و غزه در اجرای برنامه های دهه فجر مدنظر باشد

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: دو موضوع مهم انتخابات و شرایط جبهه مقاومت در تدوین و اجرای برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر باید مد نظر قرار گیرد.

حجت‌الاسلام سعید عسکری ظهر امروز در نشست کمیته تقریب مذاهب ستاد دهه فجر استان کردستان اظهار کرد:  قطعا همه دستگاه‌ها و حوزه‌ها برای ایام دهه فجر برنامه‌های خاص دارند و در کمیته تقریب مذاهب ستاد دهه فجر استان دنبال اجرای برنامه‌های کمیته‌ای هستیم.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خاطرنشان کرد: خارج از برنامه‌های مدون ادارات باید به سمت و سوی اجرای برنامه‌های مشارکتی و مردمی بریم که البته این رویه را در برنامه‌های هفته وحدت دنبال کردیم.

وی با بیان اینکه این کمیته دنبال اجرای برنامه‌هایی با محوریت مردم و وحدت است، گفت: مردم باید محور اصلی برنامه‌های دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب قرار گیرند.

حجت‌الاسلام عسکری اضافه کرد: دو موضوع مهم انتخابات و شرایط جبهه مقاومت در تدوین و اجرای برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر باید مد نظر قرار گیرد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خاطرنشان کرد: دشمن از آغاز پیروزی انقلاب تا به امروز توطئه‌های زیادی علیه کشور ما اجرا کرده است و همواره به واسطه درایت امامین انقلاب و حضور در صحنه مردم تمام این هجمه‌ها نقش برآب شده است.

وی عنوان کرد: دشمن برای ایجاد بی‌انگیزگی و تزریق ناامیدی در جامعه ما طی چند سال اخیر از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای استفاده کرده و در تلاش برای عدم حضور ملت ایران پای صندوق‌های رای است و در این راستا دست به هر نوع سم‌پاشی و تخریبی می‌زند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.