مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای لرستان از بارش خفیف برف در برخی از محورهای این استان خبر داد.

مرتضی شیروانی   با اشاره به آخرین وضعیت محور‌های لرستان در پی ورود سامانۀ بارشی اظهار داشت: بارش باران را در بیشتر جاده‌های این استان شاهد هستیم.

وی با تأکید به بارش خفیف برف در محور بروجرد به اراک (گردنۀ هیراب) و محور نورآباد به نهاوند (گردنۀ گاماسیاب)، افزود: تمام محور‌های لرستان باز و تردد برقرار است.
مرتضی شیروانی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به آخرین وضعیت محور‌های لرستان در پی ورود سامانۀ بارشی اظهار داشت: بارش باران را در بیشتر جاده‌های این استان شاهد هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای لرستان عنوان کرد: ۴۰۰ راهدار با ۲۸۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۳۸ پایگاه جاده‌ای این استان مستقر و در حال آماده‌باش هستند.

وی بیان کرد: توصیه می‌شود که مردم قبل اقدام به سفر از طریق سامانۀ پاسخ‌گویی شبانه‌روزی ۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های لرستان مطلع شوند و نکات ایمنی و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

شیروانی با بیان اینکه ۸۰۰۰ کیلومتر راه در لرستان وجود دارد که ۵۰۰۰ کیلومتر از این محور‌ها برف‌گیر است، گفت: بارش برف اغلب در جاده‌های نورآباد، الیگودرز و بروجرد رخ می‌دهد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.