دیدار رئیس دادگاه عمومی شهداد با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان

رئیس دادگاه عمومی شهداد به نمایندگی از رئیس کل دادگستری استان کرمان با خانواده سه شهید حادثه تروریستی گلزارشهدای کرمان دیدار کرد.

محمد گنجعلی زاده رئیس دادگاه عمومی بخش شهداد به نمایندگی از رئیس کل دادگستری استان کرمان با همراهی نماینده عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان، فرمانده انتظامی بخش شهداد، فرمانده سپاه حوزه امام رضا (ع) شهداد، فرمانده پاسگاه امیرآباد و جمعی از نیرو‌های نظامی و انتظامی با خانواده شهیدان نجمه همت آبادی، فاطمه نظری و فائزه نظری از اعضای یک خانواده که در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان به شهادت رسیده اند، دیدار کرد.

رئیس دادگاه عمومی بخش شهداد در حاشیه این دیدار گفت: در این حادثه، دست استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی به وضوح قابل مشاهده است و معتقدیم که این جنایات باید در دادگاهی عادلانه در سطوح بین المللی مورد رسیدگی قرار گیرند تا آمران و عاملان آن به سزای اعمال خود برسند.

محمد گنجعلی زاده ضمن تاکید بر این مطلب که روحیه ایثار، شهادت طلبی و دشمن شناسی از ویژگی‌های بارز ملت بصیر ایران است، افزود: ایستادگی، صبر و مقاومت خانواده‌های شهدا از جمله خانواده شهیدان همت آبادی و نظری که دختر و دو نوه خود از دست داده اند، نشان می‌دهد که روحیه ولایت مداری و مقاومت در بین ملت ایران در بالاترین سطح خود قرار داد و دشمن با چنین توطئه‌های کور و نابخردانه‌ای نمی‌تواند خللی در اراده استوار ملت ایران برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند.

وی اظهارداشت: به یقین شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، دلدادگان حقیقی مکتب و آرمان‌های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بودند که به شهادت رسیده اند و در جوار پروردگار عند ربهم یرزقون اند.

رئیس دادگاه عمومی بخش شهداد با اشاره به این مطلب که دستگاه قضایی با پشتیبانی قانونمند و قاطع از نیرو‌های امنیتی، انتظامی و نظامی زمینه برخورد بازدارنده با عاملان این جنایت را فراهم می‌آورد، اظهارداشت: خدمت به خانواده‌های شهدا را نیز وظیفه خود می‌دانیم.

گنجعلی زاده تصریح کرد: بدون شک این اقدام تروریستی پاسخ مقتدرانه و کوبنده دستگاه‌های امنیتی و نظامی را در کوتاه‌ترین زمان به دنبال خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار