خیران۱۵۰ سری کمک جهیزیه به نوعروسان خراسان رضوی اهدا کردند

مدیر امور شعب خیریه آبشار عاطفه ها استان خراسان رضوی گفت: ۱۵۰ سری جهیزیه از ابتدای سال تاکنون به نوعروسان نیازمند استان خراسان رضوی اهدا شده است.

عفت رجایی روز سه شنبه در حاشیه توزیع مرحله دوم کمک جهیزیه خانواده‌های تحت پوشش این نهاد حمایتی در تایباد به خبرنگاران گفت: برای خرید این تعداد کمک جهیزیه افزون بر ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به همت خیران هزینه شده است.

وی ادامه داد: همچنین در همین راستا در ماه آینده و همزمان با نیمه شعبان ولادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) ۷۰ سری کمک جهیزیه دیگر در بین نوعروسان استان خراسان رضوی توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تعداد اقلام هر سری کمک جهیزیه، هشت قلم کالا است، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون توزیع کمک جهیزیه طی ۱۰ مرحله انجام شده است.

مدیر امور شعب خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان خراسان رضوی گفت: در زمان حاضر افزون بر ۵۰۰ نفر از خانواده‌های نیازمند در این استان پشت نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند که در این راستا همچون همیشه نیاز به کمک خیرین داریم.

رجایی به توزیع سبد غذایی در بین خانواده‌های نیازمند و جامعه هدف این مرکز نیکوکاری اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال تا کنون بیش از پنج هزار سبد غذایی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال بین خانواده‌های نیازمند استان خراسان رضوی توزیع شده است که مرحله دهم آن در تایباد با توزیع ۵۰۰ سبد غذایی در حال انجام است.

وی بیان کرد: روزانه ۲۰۰ میلیون ریال برای هزینه‌های درمانی نیازمندان تحت پوشش موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان خراسان رضوی پرداخت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار