در گفت‌وگوی ویژه خبری مطرح شد؛

سوم تا نهم اسفند ماه آغاز زمان تبلیغات انتخاباتی/ در ۲۶ استان ۱۸۰ کانال راه‌اندازی شده است

معاون امور استان‌های رسانه ملی گفت: تبلیغات تلویزیونی نامزد‌های انتخاباتی از سوم تا نهم اسفند ماه ۲۴ ساعته برای مخاطبان پخش خواهد شد.

در گفت‌وگوی ویژه خبری شب گذشته حسن عابدینی معاون امور استان‌های رسانه ملی و علیرضا شریفی معاون فناوری و توسعه رسانه ملی درباره جزئیات تبلیغات تلویزیونی نامزد‌های انتخاباتی ‌صحبت کردند. 

علیرضا شریفی معاون فناوری و توسعه رسانه ملی گفت: رسانه ملی جهت سیگنال رسانی برای هموطنان در بخش ملی و استانی از ۳۳ مرکز بهره می‌گیرد و از این تعداد ۳۲ مرکز درگیر پروژه انتخابی شدند تا ۲۰۸ حوزه انتخاباتی که وزارت کشور آن‌ها را معرفی کرده است را پوشش دهند.

وی افزود: از این ۲۰۸ حوزه انتخاباتی پنج حوزه اختصاص به اقلیت‌های مذهبی دارد و ۲۰۳ حوزه دیگر آن در دستور کار معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی قرار گرفت که در ۳۲ مرکز پخش باید توزیع شود.

۱۸۰ کانال در ۲۶ استان راه‌اندازی شده است

شریفی عنوان کرد: مردم بعد از افتتاح هر حوزه انتخاباتی که از طریق شبکه استانی افتتاح می‌شود، مجدد سرچ کنند و کانال‌های جدید در ادامه کانال‌های ملی و استانی قرار می‌گیرد.

همچنین حسن عابدینی معاون امور استان‌های رسانه ملی گفت: بحث محتوا همزمان با افتتاح و راه اندازی دو ساعته کانال‌ها به صورت آزمایشی آغاز می‌شود، محتوا شامل سرود ملی بر اساس المان‌ها و نماد‌هایی است که در حوزه انتخاباتی برنامه‌ریزی شده است.

عابدینی توضیح داد: ما از دو مجری در هر استان و مجریانی که در تهران هستند استفاده کرده‌ایم و ۸۰ مجری نمونه الگو را اجرا کردند و در سایت قرار می‌دهیم و هر داوطلبی می‌تواند هر مجری که باب میل خودش باشد را انتخاب کند.

وی عنوان کرد: مطالبی که در ۲۰ دقیقه در چارچوب عدالت انتخاباتی مطرح می‌شود شامل زندگینامه کوتاه و صحبتی درباره اینکه دیدگاه نامزد انتخاباتی نسبت به برخی از موضوعات ملی و حوزه انتخاباتی همچون چالش‌ها و راهکار‌های حل معضلات چیست است. مثلا دیدگاهش درباره واردات خودرو را مطرح کند. البته سوالات و محتوا برای همه یکسان است. در بخش دیگری ۱۰ نفر از نفرات مورد اعتماد در قشر‌های مختلف نماینده حضور پیدا کنند.

وی افزود: در بخش دیگری ۱۰ نفر از نفرات مورد اعتماد در قشر‌های مختلف نماینده حضور پیدا کنند. در یک حوزه انتخاباتی چند نماینده با هم می‌توانند ویدئو مشترک تولید کنند و این ویدیو چند بار پخش شود.

سوم تا نهم اسفند ماه آغاز زمان تبلیغات تلویزیونی نامزدها

عابدینی می‌گوید: قانون مکلف کرده که صداوسیما می‌تواند تا حدودی هزینه‌های تمام شده را بگیرد و با این تفسیر صدا و سیما اگر می‌خواست هزینه تمام شده را بگیرد رقم بالایی می‌شد؛ بنابراین یک کف قیمتی را گذاشتند و ما پیشنهاد داده بودیم و متفاوت با این هزینه‌ها بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
بورس را درست کنید غلط کردیم سهامدار شدیم دلار نخریدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
دلار۵۶
سکه۳۳
خدا به دادمون برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
الان که اینه وای به حال بعد انتخابات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
رای بی رای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
رای بدیم ک مسکن میلیاردی شه ؟؟؟ خودرو سکه طلا .‌‌آرزوی خرید همچی ب دلمون مونده گوشت داره میشه ۱ میلیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
تعریف انتخابات یعنی چی ؟؟؟
کاهش گرانی و نرخ تورم ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
???????????
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
خدا لعنتتون کنه امسال سهامداران بورس هم از تورم عقب افتادند هم به اندازه تورم زیان کرده اند به خدا ایران جای سرمایه گذاری نیست هر روز خودم را سرزنش می کنم که چرا دوباره پولم را آوردم بورس دلار می خریدم هر گز پشیمان نمی شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
کدوم انتخابات؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
نان هم جیره بندی شد
هر نفر سه تا نان سنگک!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
تبلیغ واسه کی؟مگه کسی شرکت می کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
در شبکه های سراسری یاداوری کنید که شبکه اضافه شده نماینده هرشهرپیامک هم بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
تورم و گرانی پدر مردم رو درآورده ... شما چه ضمانتی به مردم میدید که رای بدن مشکلات حل بشه .؟.. باید مسولین ضمانت بدن واگرنه خبری از حضور مردم به صورت کلی نیست ..... چون از لحاظ روانی و روحیه مردم امید شون به دولت از دست رفته... فقط امید به خدا دارن که ناظر هست.... مردم شهید دادن که مشکلات نباشه و پیشرفت داشته باشیم الان مردم توان خرید غذای خوردن ندارن تا کرایه منزل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
کدوم انتخابات؟
آخرین اخبار