۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز در مدارس غیر دولتی در حال تحصیل هستند

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس غیردولتی کشور گفت: بیش از ۱۴ درصد دانش آموزان مدارس کشور با جمعیت۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در مدارس غیر دولتی در حال تحصیل هستند که نقش آفرینی این جمعیت می‌تواند در بهبود ظرفیت‌های کشور باشد.

 احمد محمودزاده  در دوازدهمین گردهمایی شورای هماهنگی مدارس غیردولتی کشور در چابهار اظهارکرد: جایگاه این مدارس در جهت گیری ونقش آفرینی مسایل پرورشی و فرهنگی وتربیتی خوب است.

وی بیان کرد: حضور موثر موسسان و دانش آموزان در انتخابات پیش رو یکی از نیازهای ساختن فصلی جدید است و شورای موسسان به عنوان بازوان توانمند کیفیت بخشی این مدارس هستند.

رییس سازمان مدارس غیردولتی تصریح کرد: قانون بازنگری مدارس غیردولتی در مجلس مصوب شده و در مراحل بعدی در حال نهایی شدن است که می تواند نقش آفرینی قابل قبولی در این مدارس داشته باشد.

وی معلمان مدارس غیردولتی را به عنوان عنصر اصلی کیفیت بخشی این مدارس نام برد و خاطر نشان کرد: حضور۲۱۰ هزار معلم و دبیر،مدیر و معاون در مدارس غیردولتی ما را به سمت وسویی سوق می دهد که برای توانمند سازی این عزیزان بسته های دانش افزایی و کلاس های به صورت پودمانی۳۶۰ ساعته طراحی که یک پودمان آن اجرایی شده و در حال آسیب شناسی آن هستیم تا پودمان های بعدی را عملیاتی کنیم.

محمودزاده گفت: در این مدارس رویکردهای پرورشی و فرهنگی و اجتماعی براساس سند تحول بنیادین به بهترین نحو ممکن اجرایی شده وخواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار