بهره برداری و کلنگ زنی ۶۴۷ طرح عمرانی در دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دهه فجر امسال ۶۴۷ طرح عمرانی در استان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

روستا در نشست شورای اداری استان با بیان اینکه در دهه فجر امسال، ۵۷۰ طرح عمرانی در استان به بهره برداری می‌رسد افزود: برای این طرح‌ها بیش از ۶ هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.


وی همچنین گفت: عملیات اجرایی ۵۷ طرح عمرانی با سرمایه گذاری ۳ هزار میلیارد تومان هم در دهه فجرآغاز می‌شود.


عسکری معاون امور اقتصادی استاندار هم از سرمایه گذاری برای ۲۵۰ طرح اقتصادی در استان خبر داد و گفت: پالایشگاه چرام یکی از این سرمایه گذاری‌های اقتصادی بزرگ در استان است.


پیوند معاون پشتیبانی منابع انسانی استاندار هم با تاکید بر همکاری همه دستگاه‌های اداری برای تامین نیاز‌های ستاد انتخابات گفت: برای انتخابات اسفند به بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ خودرو نیاز است که ادارات باید آن را تامین کنند.


هاشمی معاون سیاسی امنیتی استاندار هم تلاش برای افزایش مشارکت در انتخابات را الویت اصلی دولت عنوان کرد و بر تسریع بر تکمیل طرح‌های عمرانی، پاسخگویی مطلوب به نیازمندی‌های مردم، جهاد تبین و انعکاس خدمات انقلاب اسلامی تاکید کرد.


قلی پور مدیرکل بازرسی استانداری هم گفت: هرنوع جهت گیری و شرکت مدیران در برنامه‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها ممنوع است و با مدیران خاطی برخورد می‌شود.


حجه الاسلام خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم از اجرای صد‌ها ویژه برنامه مختلف در دهه مبارک فجر خبر داد.


استاندار هم تامین بستر انتخابات را الویت اصلی دولت خواند و گفت: دستگاه‌های اجرایی، نخبگان و تشکل‌های مردمی باید زمینه مشارکت حداکثری مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را فراهم کنند.


احمد زاده با تاکید براینکه وظیفه دولت و دستگاه‌های اداری و حاکمیتی فقط اجرای سالم و پرشور انتخابات است گفت: ادارات نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرائی باید همه نیازمندی‌های ستاد انتخابات را برای برگزاری انتخابات مطلوب فراهم کنند.


وی با قدردانی از صدا و سیمای استان در راه اندازی ۳ شبکه تلویزیونی ویژه انتخابات از کاندیدا‌ها خواست از ظرفیت سازی رسانه ملی در استفاده از تلویزیون برای تبلیغاتشان استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.