امانتداری از رای مردم سرلوحه کار مجریان و متولیان امر انتخابات

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ستاد انتخابات و مجموعه دست اندرکاران امر انتخابات خواست برای سلامت انتخابات از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند.

 استاندار در جلسه شورای اداری بر تامین امنیت و سلامت انتخابات به عنوان مهمترین اولویت مدیریت اجرایی تاکید کرد و از ستاد انتخابات و مجموعه دست اندرکاران امر انتخابات در استان خواست در این زمینه از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کنند.

علی احمدزاده تاکید کرد: همه دستگاه های خدمات رسان و نهادهای خدماتی و مجموعه مدیران اجرایی باید مراقب باشند و با ارایه درست خدمات و توزیع مناسب منابع و مایحتاج و کالاهای اساسی مردم زمینه رضایتمندی آنان به ویژه در این شرایط حساس را فراهم کنند.

وی همچنین بر رعایت حق الناس به عنوان مهمترین رکن برگزاری یک انتخابات سالم و قانونمند در استان تاکید کرد و یادآور شد: این تضمین و اطمینان را به مردم استان خواهیم داد که امنیت، سلامت و امانتداری از رای مردم سرلوحه کار مجریان و متولیان امر انتخابات در استان خواهد بود و از تک تک آرای مردم در صندوق‌های اخذ رای صیانت می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزاری یک انتخابات باشکوه، سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم را راهبرد و رویکرد اساسی مجریان و ستاد انتخابات استان دانست و گفت: متولیان امر با این جهت گیری که رأی مردم ناموس و میزان رأی مردم است، باید وارد این عرصه حساس شوند.

احمدزاده همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت حل اختلافات درونی و بین بخشی با هماهنگی استانداری تاکید کرد و گفت: هیچ مدیری حق ندارد موردی از اختلافات و ناهماهنگی های بین بخشی را به سایر نهادهای بیرون از مجموعه دولت ارجاع دهد.

وی تصریح کرد: همه دستگاه های باید با جدیت مراقب تاسیسات زیربنایی و زیرساختی مربوطه باشند و هرگونه کم کاری و کمترین خلل در روند برگزاری انتخابات در این راستا به هیچ وجه و از هیچ مدیری پذیرفته نیست.

احمدزاده گفت: همه مرخصی ها و ماموریت های مدیران هم تا سه روز بعد از انتخابات لغو است و همه مدیران باید با تمام ظرفیت های پشتیبانی و منابع انسانی و خودرویی و سایر امکانات پای کار باشند و برای برگزاری یک انتخابات باشکوه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی همچنین بر برگزاری آیین های مناسب نیمه شعبان و ولادت با سعادت حضرت مهدی موعود عج در مناطق مختلف استان تاکید کرد و گفت: نهادهای فرهنگی از جمله تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید شرایط برگزاری جشن های باشکوه و با محوریت و رویکرد مردمی را در سراسر استان فراهم کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.