معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان همدان از برگزاری مراسم جشن میلاد امام علی (ع) در ۱۳ بقعه متبرکه این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی گفت: مراسم‌های های ویژه بزرگداشت و جشن ۱۳ رجب میلاد امام علی (ع) در ۱۳ بقعه متبرکه استان همدان برگزار شد.

او گفت: در این بقاع متبرکه جشن گرامیداشت میلاد امام علی (ع)، پدر یتیمان با اجرای برنامه‌های متنوعی از جمله سخنرانی بصیرتی و معرفت افزایی، مولودی خوانی، سرود، مسابقات متنوع فرهنگی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی توزیع شیرینی و شربت و گل برگزار شد.

معاون امور فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان همدان گفت: اجرای صحیح نیات واقفین و تطبیق آن با نیاز‌های روز جامعه و نیز توزیع سبد کالا در بین نیازمندان در ایام ولادت امام علی (ع) در دستور کار قرار دارد.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: مسابقه کتابخوانی و پخش کلیپ‌ها و محتوای مرتبط با این ایام در فضای مجازی و در کانال بقاع متبرکه استان همدان در راستای آشنایی با سیره زندگی امامان اجرا می‌شود.

او از برپایی نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی و نیز آذین بندی بقاع متبرکه با هدف گرامیداشت این ایام و سوق دادن انسان‌ها به راه درست و الهی خبر داد.

برچسب ها: اوقاف ، جشن میلاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.