۳۴۹ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه چابهار آماده دریافت آراء مردم است

فرماندار شهرستان چابهار گفت: ۳۴۹ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه چابهار شامل ۱۳۸ شعبه ثابت و ۲۱۲ شعبه سیار، آراء مردم را دریافت خواهند کرد.

جواد سپاهی  فرماندار شهرستان چابهار  گفت: جلسات مشترک ستاد انتخابات با حضور روسای هیات اجرایی و فرمانداران پنج شهرستان برگزار و نکات لازم در خصوص برگزاری انتخابات یادآوری شده است.

وی بیان کرد: تمکین به قانون، برگزاری انتخابات سالم، نظارت حداکثری باعث خواهد شد که حضور همه اقشار را شاهد باشیم.

فرماندار چابهار ادامه داد: مردم سیستان و بلوچستان در پروسه انتخابات و مشارکت همیشه در کشور سر آمد بوده‌اند و خواهند بود.

وی افزود: با توجه به اینکه ۵۱ درصد شرکت کنندگان حوزه انتخابیه چابهار در روستا‌ها و ۴۹درصد در شهر سکونت دارند باید مقدمات و تمهیدات به بهترین نحو ممکن در تمامی شهرستان‌ها اجرایی و عملی شود.

سپاهی خاطرنشان کرد: چهار مقوله، مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و تمامی مجریان برگزاری انتخابات در این مقوله تلاش وافری داشته باشند تا همچون گذشته انتخابات خوبی را برگزار کنیم.

وی بر جهاد تبیین و اطلاع رسانی درست اهمیت انتخابات به مردم را وظیفه همگانی عنوان کرد و گفت: ریش سفیدان، معتمدان و تمامی افرادی که می‌توانند در این امر دست همکاری داشته باشند باید آستین همت بالا زده و در ترویج این رویداد ملی سهمی داشته باشند.

فرماندار چابهار جهاد تبیین را یکی از نیاز‌های توسعه این منطقه عنوان کرد و افزود: با توجه به نزدیک شده به دهه مبارک فجر از تمامی فرمانداران می‌خواهیم در نشان دادن خدمات نظام تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار