اعتکاف فرصت مناسبی برای جهاد تبیین و بصیرت افزایی

فرماندار کوهبنان اعتکاف را راهی برای خودسازی و تقرب به خدا دانست و گفت: مراسم معنوی اعتکاف فرصت مناسبی برای جهاد تبیین، بصیرت افزایی و ارتقای معرفت است.

فرماندار کوهبنان به اتفاق فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان از مسجد جامع کوهبنان واقع در محله انصار محل برگزاری مراسم معنوی اعتکاف برداران در این شهرستان بازدید و از نزدیک با معتکفین گفت و گو کرد.

 مجید توکلی در این مراسم، اعتکاف را فرصتی مغتنم برای خودسازی و تقرب به خدا دانست و گفت: مراسم معنوی اعتکاف فرصت مناسبی برای جهاد تبیین، بصیرت افزایی و ارتقای معرفت است.

 وی از استقبال پرشور جوانان و نوجوانان در مراسم معنوی اعتکاف قدردانی کرد و افزود: حضور گسترده جوانان و نوجوانان در این مراسم بیانگر اعتقادات عمیق آنان و از نکات ارزشمند برگزاری این سنت حسنه است؛ لذا باید از ظرفیت عظیم و معنوی اعتکاف بیشتر استفاده شود.

توکلی بیان داشت: دعای معتکفین عزیز در حق خود و دیگران موجب نزدیکتر شدن قلوب ملت و مسئولان خواهد شد و اتحاد و انسجام ملی را پررنگ خواهد کرد.

وی خطاب به جوانان و نوجوانان معتکف افزود: جا دارد در مراسم اعتکاف یاد و خاطره سردار دل‌ها و شهیدان همیشه جاوید را گرامی بدارید و با انتخاب یکی از شهیدان پیوند اخوت و دوستی با او ببنیدید که همواره در کنار ولایت و رهبری مدافع ارزش‌های اصیل اسلام و انقلاب خواهید بود. 

فرماندار کوهبنان وحدت را یکی از نیاز‌های مهم و اساسی جامعه عنوان کرد و گفت: هرچه اتحاد و انسجام ملی بیشتر شود خیر و برکت آن به ملت برمی گردد و مشکلات حوزه‌های اقتصادی در جامعه برطرف خواهد شد.

وی تاکید کرد: در اسفند ماه سال جاری یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین انتخابات را پیش روی داریم؛ در حالی که دشمنان و بدخواهان از ماه‌ها پیش همواره بر طبل ناامیدی و سیاه نمایی می‌کوبند؛ اما حضور گسترده و حداکثری مردم توطئه‌های آنان را نقش بر آب خواهد کرد.

توکلی با استناد به منویات مقام معظم رهبری بیان داشت: همگان وظیفه دارند که دوستان و مخاطبین خود را به شرکت در این آزمون بزرگ تشویق و دعوت کنند تا برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم افزوده شود.

وی از امام جمعه، فرمانده و جانشین ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده انتظامی، روسای ادارات آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، هیئت امنای مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و خبرنگاران که زمینه حضور گسترده جوانان و نوجوانان در مراسم معنوی اعتکاف را فراهم کردند، قدردانی کرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار