دادستان کرمان بر رفع مشکل دامی استان با استفاده حداکثری از ظرفیت موقوفات تأکید کرد

دادستان استان کرمان گفت: با استفاده حداکثری از ظرفیت موقوفات استان می‌توان بخش عمده‌ای از مشکلات دامی استان را برطرف نمود.

مهدی بخشی ظهر امروز در جلسه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به ضرورت تامین امنیت غذایی استان و راه اندازی دامداری با تعداد ۶۶٠ دام شیری و گوشتی از محل موقوفات در جاده باغین کرمان بیان کرد: در حال حاضر تعداد ٢ هزار و ۵٢٠ راس دام با نژاد رومن که بومی سازی شده‌اند نگه‌داری می‌شوند که با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان باید تمام تلاش خود را جهت رفع موانع تولید و تأمین کامل و فراوانی حوزه غذا برای مردم داشته باشد.

وی گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه استان می‌تواند با انعقاد قرارداد با انجمن حمایت از زندانیان و با به کارگیری مددجویان تحت پوشش این انجمن، مشکل تأمین خوراک دام خود را جهت طرح‌های توسعه‌ای در محل مذکور مرتفع نماید.

این مقام عالی قضایی در استان به اهمیت استفاده از امکانات اوقاف برای سرمایه گذاری و راه اندازی واحد‌های اقتصادی و تولیدی در استان اشاره و عنوان کرد: با سرمایه‌گذاری بر روی موقوفات درآمد پایدار بیشتری تولید گردد و مردم نیز در اینصورت جهت مشارکت در سنت حسنه موقوفات بیشتر ترغیب می‌شوند.

برچسب ها: مددجویان ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار