ابلاغ اعتبار برای رفع مشکل آب آشامیدنی سادات محمودی

۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح آبرسانی به منطقه سادات محمودی ابلاغ شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: به زودی مناقصه خرید لوله برای اجرای طرح آبرسانی به منطقه سادات محمودی برگزار می‌شود.

امید صالحی افزود: با پیگیری مسئولان و برگزاری در دو نشست با وزیر نیرو، ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل آب روستای بنستان سادات محمودی از محل اعتبارات متمرکز وزارتخانه و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به استان ابلاغ شد.

وی عنوان کرد: بعد از خرید لوله به احتمال زیاد طرح به صورت امانی با همت همکاران در شرکت آب و فاضلاب و با استفاده از دستگاه‌ها، تجهیزات و امکانات موجود اجرا می‌شود.

صالحی با اشاره به اینکه در همچنین در نشست نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با وزیر نیرو با هامش مقام عالی وزارت خطاب به شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور قرار بر اختصاص اعتبار برای تکمیل پروژه آبرسانی به چین لوداب است، ابراز کرد: امیدوارم به زودی نیز شاهد ابلاغ اعتبار برای این طرح به استان باشیم.

وی این را هم گفت: با پیگیری‌های انجام شده یک فرد خیر برای خرید ۸.۵ کیلومتر لوله پلی اتیلن برای طرح آبرسانی به چین لوداب اعلام آمادگی کرده و البته قبل از آن باید ۵ کیلومتر لوله فلزی را شرکت آب و فاضلاب تامین کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین از محل اعتبارات تنش آبی ۲۸۰ میلیارد تومان برای تامین آب آشامیدنی شهر یاسوج و شهر مادوان اختصاص یافته که باید در بخش‌های مختلف از جمله حفر چاه، احداث مخزن ذخیره آب، خط انتقال و ... هزینه شود.

صالحی یادآور شد: مرحله اول طرح تصفیه خانه اضطراری آب شرب شهر یاسوج تکمیل و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.