دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان همدان از برپایی جشن‌های مردمی در ۸۰ محله استان خبر داد.

حجت‌الاسلام حمیدرضا نامور گفت: بنیاد بین‌المللی غدیر با همکاری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود اقدام به برگزاری جشن‌های مردمی در ۸۰ محله استان در میلاد امام علی (ع) کرده است.

او گفت: برگزاری ۸۰۰ محفل انس با قرآن در بقاع متبرکه، عیادت از جانبازان، بیماران و زندانیان، اجرای طرح اطعام علوی نذر علوی و تهیه و توزیع بیش از ۶۰۰ بسته غذایی در بین مردم نیازمند با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه از برنامه‌های این بنیاد در ایام میلاد امام علی (ع) تا ایام الله دهه فجر است.

نامور از برگزاری دوره غدیر شناسی و امام شناسی با محوریت ولایت فقیه خبر داد و گفت: تهیه و انتشار جزوه‌های امام شناسی و به ویژه آشنایی با امام جواد (ع) و توزیع آن در میان مردم از برنانه‌های بنیاد غدیر به مناسبت اعیاد رجب بوده است.

او به استفاده از ظرفیت اعتکاف برای ترویج معارف علوی و ترویج غدیر خبر داد و گفت: برگزاری جشن و اجتماع مادحین اهل بیت در روز ولادت امام علی به شکل هر مسجد و هیئت یک جشن. اجرای طرح بهشتیان کوچک با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برنامه‌های بنیاد غدیر در ایام میلاد با سعادت امام علی (ع) است.

نامور همچنین با اشاره به برگزاری هزار جشن دانش آموزی در ایام الله دهه فجر و ۱۳ رجب گفت: این برنامه با همکاری آموزش و پرورش برگزار می‌شود، همچنین جشن میلاد امام علی (ع) نیز در روز ۱۳ رجب با حضور اقشار مختلف مردم و هیئت‌های مذهبی در سالن ورزشی مجموعه فرهنگی طه و بنیاد بین‌المللی غدیر برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.