امام جمعه سنندج:

انتخابات سرنوشت ملت و مردم را تعیین می‌کند

ماموستا رستمی با بیان اینکه انتخابات سرنوشت ملت و مردم را تعیین می‌کند، گفت: این رویداد پیام ملت به دوستان و دشمنان نظام است.

 ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: مردم با حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح‌ترین فرد از بین تاییدشدگان در تعیین سرنوشت خود مشارکت می‌کنند و به نوعی در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات به عنوان یکی از مسائل بسیار مهم و سیاسی در هر نظام و کشوری به شمار می رود، افزود: انتخابات سرنوشت ملت و مردم را تعیین می‌کند و پیام ملت به دوستان و دشمنان نظام است.

ماموستا رستمی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات عمل به وظیفه قاونی و شرعی است،گفت: کسانی که با آرای مردم به عنوان مسئول و نماینده انتخاب می‌شوند نیز باید با خدمت به مردم و تلاش در مسیر توسعه آبادانی و رفع مشکلات دین خود را نسبت به مردم ادا کنند.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: دشمنان همواره از حضور حداکثری مردم ایران در انتخابات هراس دارند، چون می‌دانند مشارکت حداکثری مردم در انتخابات‌ها قدرت کشور در عرصه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی را ارتقا می‌بخشد.

وی گفت: مردم کردستان به عنوان زادگاه و سرزمین علم و فرهنگ در انتخابات پیش‌رو هم مثل گذشته وظیفه خود را ادا می‌کنند و قطعا حضور پرشوری در این عرصه سیاسی و سرنوشت‌ساز خواهند داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.