امام جمعه موقت بیرجند: حضور بیش از بیست هزار نفری معتکفان در استان بویژه جوانان از برکات انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام نوفرستی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه ماه رجب ماه پربرکت و پرفضیلتی است افزود: باید قدردان روز‌های ماه رجب بود و از این فرصت‌ها بهره برد.

وی حضور بیش از بیست هزار نفری معتکفان در استان بویژه جوانان آن را از برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد.

 حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در گام‌دوم انقلاب درباره اینکه حضور مومنان در امر اعتکاف از ثمرات انقلاب است، گفت:: با توجه به هجمه‌های دشمنان، حضور جوانان توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه در آستانه چهل پنجمین سالگی انقلاب اسلامی هستیم افزود: مردم با لبیک به ندای امام به میدان آمدند و زمینه‌های پیروزی را فراهم کردند و این درحالیست که هر چه به جلوتر می‌رویم آثار و برکات پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نه تنها در ایران بلکه در جهان خودش را بیشتر نشان می‌دهد.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه مردم در طول انقلاب به زیبایی درخشیدند، به نقش مردم در موقعیت‌های سیاسی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: نقشه و راهبرد دشمن از اول انقلاب این است که مردم در انتخابات حضور نداشته باشند، اما شرکت در انتخابات یازدهم اسفندماه تکلیف شرعی است چراکه نتیجه آن امنیت ملی در سطح منطقه و جهان است.

وی همچنین بر جهاد تبیین از سوی نخبگان و دیگر علما و صاحبان اندیشه تاکید کرد.

برچسب ها: اعتکاف ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.