صنعتی گفت: برگزاری انتخابات سالم، دغدغه همه مسئولان است و آشنایی دهیاران و شورا‌های روستایی با قوانین از بروز تخلفات پیشگیری می‌کند.

هادی صنعتی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کازرون در همایش دهیاران بخش مرکزی شهرستان کازرون اظهار کرد: دهیاران و شورا‌های اسلامی در جلب مشارکت حداکثری مردم و افزایش شور و نشاط اجتماعی در روستا‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند نقش برجسته‌ای دارند.

او با اشاره به ضرورت آشنایی دهیاران و شورا‌های روستایی با قوانین اظهار کرد: مهم‌ترین و اصلی‌ترین فایده آشنایی با قوانین، پیشگیری از بروز تخلفات درحوزه روستا است.

صنعتی افزود: بسیاری از مشکلات روستا‌ها می‌تواند با نظر دهیاران و شورا‌های اسلامی روستا‌ها برطرف شود و همه دهیاران و شورا‌های اسلامی روستا باید از آموزش کافی برخوردار شوند.

معاون سیاسی فرمانداری کازرون، برگزاری انتخابات سالم را دغدغه همه مسئولان شهرستان دانست و گفت: امیدواریم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با حضور حداکثری و مشارکت مردم صفحه‌ای طلایی برتاریخ این مرز و بوم بیفزاییم.

صنعتی بیان کرد: دهیاران و شورا‌های اسلامی و مسئولان و افراد تأثیر گذار روستا‌ها باید روی قضیه انتخابات بخصوص در برقراری امنیت و حفاظت از بیت المال با برگزار کنندگان انتخابات، همکاری کنند.

او ضمن تاکید بر بی طرفی دهیاران در انتخابات، اظهار کرد: در این رابطه مردم حق دارند در انتخابات شرکت کنند و بهترین و اصلح‌ترین فرد را انتخاب کنند و ما به هر رای مردم که وارد صندوق می‌شود احترام می‌گذاریم. 

صنعتی تاکید کرد: به واسطه این مشارکت و حضور مردم و امنیت ملی پایه‌های نظام دینی ما تقویت می‌شود لذا باید خدمتگزار مردم باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.