شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان که روز گذشته برای معاینه فنی خودرو خود مراجعه کرده بود طی پیامی به باشگاه خبرنگاران جوان از مشکل قطعی سیستم و تعطیلی مرکز معاینه فنی گلایه کرده و از مسئولان درخواست رسیدگی داشت و گفته بود: هزینه پرداخت شده و نوبت گرفته شده چگونه جبران میشود.
خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران جوان این موضوع را از ستاد معاینه فنی خودروهای تهران پیگیری کرد که روابط عمومی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در پاسخ به پیام شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: در پاسخ به شهروند گرامی به استحضار میرساند کلیه مراکز معاینه فنی به علت قطعی سامانه ملی معاینه فنی وزارت کشور به صورت سراسری غیر فعال بوده و نوبت اینترنتی خودروهای دارای نوبت تا زمان بر طرف شدن ایراد سامانه لغو و مبلغ پرداختی به حساب شهروندی عودت گردیده است.
ضمن اینکه این موضوع به صورت پیامک به خودروهای دارای نوبت اینترنتی نیز اطلاع رسانی شده است و ضمن عرض پوزش از اختلال بوجود آمده در امر خدمت رسانی به شهروندان که خارج از اختیار این مجموعه بوده است، خودروهای دارای نوبت اینترنتی که به علت عدم فعالیت مرکز موفق به مراجعه نشده اند میتوانند در روزهای آتی براساس همان نوبت و هزینه پرداختی با اولویت پذیرش به مرکز معاینه فنی مراجعه نمایند.