بارش برف مدارس برخی شهرستان‌های کردستان را غیرحضوری کرد

فعالیت مدارس برخی نقاط استان کردستان امروز یکشنبه هشتم بهمن به دلیل بارش برف و برودت هوا به صورت غیرحضوری است.

روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: به دلیل بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر و بنا به پیشنهاد آموزش و پرورش نواحی یک و دو سنندج و موافقت فرماندار، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستاهای این شهرستان در نوبت صبح فردا یکشنبه ۸ بهمن بصورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

 همچنین مدارس ابتدایی سطح شهرهای شهرستان سنندج برای نوبت صبح امروز یکشنبه به‌صورت غیرحضوری خواهد بود.

 بدیهی است تمامی مراکز پیش دبستانی شهرستان سنندج نیز در این روز تعطیل می باشد.

نحوه فعالیت مدارس شهرستان قروه

براساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش قروه با توجه به کولاک برف، برودت هوا و مسدود شدن معابر بر اساس تصمیم فرماندار شهرستان قروه، امروز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ فعالیت تمامی مدارس ابتدایی دوره اول و دوم سطح روستا در نوبت صبح به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

 همچنین تمامی مدارس ابتدایی دوره اول و دوم و متوسطه اول و دوم سطح شهر قروه با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

تعطیلی مدارس بخش بلبان آباد دهگلان

اداره آموزش و پرورش شهرستان دهگلان نیز اعلام کرد با توجه به کولاک برف، برودت هوا و مسدود شدن معابر با پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و موافقت فرماندار شهرستان دهگلان، امروز یکشنبه فعالیت همه مدارس ابتدایی سطح شهر بلبان آباد و روستاهای بخش بلبان آباد و مدارس متوسطه اول سطح روستاهای این بخش در نوبت صبح به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی این بخش در روز یکشنبه هشتم بهمن تعطیل است.

جزئیات فعالیت مدارس شهرستان دیواندره

در اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دیواندره آمده است، به اطلاع دانش آموزان عزیز، فرهنگیان محترم و اولیای گرامی می‌رساند، با عنایت به تصمیم فرماندار شهرستان دیواندره (رئیس شورای آموزش و پرورش) به دلیل برودت هوا  امروز یکشنبه مورخه هشتم بهمن ماه ماه ۱۴۰۲ فعالیت کلیه مدارس روستایی در نوبت صبح در دوره‌ی ابتدایی با تاخیر و از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح آغاز خواهد شد.

همچنین مراکز پیش‌دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی شهری در نوبت صبح فردا یکشنبه هشتم بهمن ماه نیز با تاخیر از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز خواهد شد.

غیرحضوری شدن مدارس روستا‌های محور ژاورود و ژریژه شهرستان سروآباد 

براساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش سروآباد، با توجه به کولاک برف، برودت هوا و مسدود شدن معابر با تصمیم فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان سروآباد، فردا یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ فعالیت کلیه مدارس دوره‌های تحصیلی روستا‌های محور ژاورود و ژریژه در نوبت صبح به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی در این تاریخ تعطیل می‌باشد.

نحوه فعالیت مدارس منطقه سریش آباد 

 روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه سریش آباد نیز اعلام کرد به اطلاع فرهنگیان، دانش آموزان و اولیاء می‌رساند، با توجه به کولاک برف، برودت هوا و مسدود شدن معابر با تصمیم بخشدار منطقه سریش آباد، فردا یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۸ فعالیت تمامی مدارس ابتدایی دوره اول و دوم سطح روستا در نوبت صبح به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

 تمامی مدارس ابتدایی دوره اول و دوم و متوسطه اول و دوم سطح شهر سریش آباد نیز با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی در این تاریخ تعطیل است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.