۱۲ چشمه سرویس بهداشتی در کوه خواجه هامون تجهیز شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هامون در شمال سیستان و بلوچستان از تجهیز ۱۲‌چشمه سرویس بهداشتی با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در کوه‌خواجه خبر داد.

میثم شهرکی‌شمالی با اشاره به برگزاری جلسه ساماندهی سرویس‌های بهداشتی کوه خواجه، افزود: از آنجا که ساماندهی و تجهیز سرویس‌های بهداشتی جزو الزامات زیرساخت‌های گردشگری و یکی از مهمترین خدمات ارائه شده به مسافران و گردشگران نوروزی است ساماندهی آن‌ها به قید فوریت و در کوتاه‌ترین زمان انجام شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هامون تاکید کرد: به همین منظور تعداد ۱۲ چشمه سرویس‌بهداشتی با تجهیزات کامل شامل پمپ آب، شیرآلات، لوله‌گذاری جدید، علمک شیر، محل مایع دستشویی و نصب تابلو‌های راهنمای سرویس‌های بهداشتی انجام و آماده استفاده مسافران شده است.

به گفته وی، از این مبلغ حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برای بازسازی و ۶۰۰ میلیون ریال برای تجهیز سرویس‌های بهداشتی در مسیر کوه خواجه واقع در هامون توسط همکاران اداره میراث فرهنگی در مدت یک هفته آماده و انجام شده است.

شهرکی‌شمالی اظهار کرد: بهبود و توسعه زیرساخت‌های گردشگری هامون همواره در اولویت بوده و امیدواریم با ایجاد امکانات مطلوب و ارائه خدمات شایسته به گردشگران و مسافران، انگیزه حضور دوباره آنان را در این شهرستان فراهم کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار