نشست مسئولان استان اصفهان با احزاب، تشکل‌ها و فعالان سیاسی

در نشست مسئولان استان با احزاب، تشکل‌ها و فعالان سیاسی راه‌های افزایش مشارکت در انتخابات بررسی شد.

در نشست مسئولان استان  با احزاب، تشکل‌ها و فعالان سیاسی استان نمایندگان تشکل‌های سیاسی اصلاح طلب، مستقل و اصولگرا استان نظرات، انتقادات و پیشنهاد‌های خود در خصوص راه‌های افزایش مشارکت در انتخابات را بیان کردند.

 دبیر ستاد انتخابات استان در این نشست با اشاره به برخی از موارد در قانون جدید انتخابات گفت: از همه احزاب و تشکل‌ها می‌خواهیم اصلاحیه‌های را رعایت کنند.

محمد رضا جان نثاری با اشاره به تلاش‌ها برای راه اندازی خانه احزاب در استان افزود:: در اجرای قانون با احدی تعارف نداریم و اگر کسی حتی از دولتی‌ها در استان تخلف کند به دستگاه قضایی معرفی می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: دشمنان در انتخابات عملیات روانی خود اکثریت پنداری را اجرا می‌کنند و این مکر آنان است و در اغتشاشات سال گذشته این حلیه را دنبال کردند، اما پرده‌ها کنار رفت و واقعیت‌ها مشخص شد و در مقطع فعلی با وجود تمامی گلایه‌ها باید برای افزایش مشارکت عمل کنیم.


استاندار اصفهان هم در این نشست گفت: در ۴۴ سال گذشته همه دولت‌ها کار‌های بزرگی انجام داده اند و روزی در استان ما پزشکان همه خارجی بودند و امروز باید پرسید ما همان چهره دیروز هستیم و به طور قطع جواب منفی است و در حوزه درمان کار‌های بزرگی صورت گرفته است.

سید رضا مرتضوی با بیان این که پیشرفت‌ها فقط به حوزه درمان خلاصه نمی‌شود، افزود: بی انصافی است امروز بگوییم کاری صورت نگرفته است.

او تصریح کرد: در استان ۵۰۰ واحد صنعتی از رکود و تعطیلی خارج شدند و مجموعه پلی اکریل یک نمونه محسوب می‌شود و بیکاری کاهش یافته و برای هزار و ۷۰۰ واحد تولیدی استان برنامه توسعه داریم.

استاندار اصفهان با اشاره به برگزاری انتخابات پرشور در استان گفت: در اجرای قانون قاطعیت داریم و اخیرا در یکی از این شهرستان‌ها تخلفی صورت گرفت و شخص مسئول را بدون تعارف کنار گذاشتیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.