وجود بیش از ۵۹ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: بیش از ۵۹ هزار نفر، متقاضی بهره مندی از طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر استان هستند.

تنها مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در نشست خبری ویژه دهه فجر گفت: بر اساس تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی با بنیاد مسکن، مدیریت ساخت ۴ میلیون مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر به این نهاد سپرده شده است.

او تعداد متقاضیانی که در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر خراسان جنوبی برای بهره مندی از نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند را ۵۹ هزار و ۴۴۴ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۲۸ هزار و ۴۵۱ متقاضی تأیید نهایی شده اند.

تنها از پرداخت ۴۰ میلیون تومان مبلغ اولیه از سوی  ۱۵ هزار و ۲۶۱ نفر در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر خراسان جنوبی خبر داد و اظهار کرد: تاکنون طی مراحل قرعه‌کشی به ۱۵ هزار و ۹۱۷ متقاضی زمین داده شده و ۱۴ هزار و ۴۷۵ متقاضی هم پروانه ساخت دریافت کرده‌اند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی تعداد ساختمان‌هایی که به مرحله انجام فونداسیون رسیده است را ۶ هزار و ۳۸۴ واحد عنوان کرد و گفت: ۵ هزار و ۶۰۳ متقاضی اسکلت ساخت خود را نیز به اتمام رسانده‌اند.

 تنها، با بیان اینکه پرداخت اقساط سه ماهه یکی از مشکلات متقاضیان در بیرجند بود که امکان واریز وجه را نداشتند افزود: در این راستا روستا‌های شکرآب، دستگرد، بجد و مهدی‌آباد را در اختیار نهضت ملی مسکن قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار