آماده‌سازی ۱۶۳ هکتار زمین طرح‌های جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن سربیشه

رئیس اداره راه و شهرسازی سربیشه گفت: ۱۶۳ هکتار زمین طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت توسط شهرداری‌های سربیشه، درح و مود در حال آماده‌سازی است.

بهاور رئیس اداره راه و شهرسازی سربیشه گفت: اراضی الحاقی به محدوده خدماتی در طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت در شهر سربیشه از ۱۵ هکتار به بیش از ۱۰۰ هکتار به صورت ویلایی افزایش یافت.

او با بیان این که در شهر مود بعد از ۱۶ سال تأمین زمین مسکونی توسط دولت به صورت ویلایی برای طرح های مسکن به ویژه طرح های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت به میزان ۲۷ هکتار  انجام شد افزود: در شهر درح نیز  بیش از ۳۲ هکتار از اراضی دولت به صورت ویلایی در طرح های نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت الحاق شد.

بهاور به در حال آماده سازی بودن ۱۶۳ هکتار زمین طرح های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت توسط شهرداری های سربیشه، درح و مود اشاره کرد و ادامه داد: طرح ورودی بلوار صاحب الزمان (عج) شهر مود پس ۱۰ سال به جاده سربیشه - بیرجند - زاهدان بازگشایی و متصل و آسفالت شد.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره راه و شهرسازی سربیشه عنوان کرد: همچنین ۵۰۰ قطعه زمین به صورت ویلایی در طرح جوانی جمعیت ۳ و ۴ فرزند به بالا در شهرهای سربیشه و مود و درح تخصیص داده شده و در حال واگذاری‌ است.

او از تصویب طرح‌های بازآفرینی شهرهای سربیشه و مود در کمیته شهرستانی خبرداد و بیان کرد: بیش از ۷۵ هکتار از این طرح ها برای ادامه اقدامات به کمیته های استانی ارجاع شد.

بهاور تصریح کرد: طرح جامع شهر سربیشه بعد از وقفه ۱۰ ساله در کارگروه امور زیربنایی با توسعه شرقی و الحاق شرق جاده سربیشه به بیرجند و طرح میدان امام رضا (ع) و سه راهی درح اجرایی شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی سربیشه تصریح کرد: همچنین برای اتصال سربیشه به طرح اراضی الحاقی شرق جاده طرح نهضت ملی مسکن از زیرگذر شهر سربیشه یک بولوار طراحی و مصوب شده که توسط شهرداری سربیشه در حال اجراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.