افتتاح نمایشگاه جشنواره هنر‌های تجسمی فجر کرمانشاه

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه گفت : نمایشگاه جشنواره هنر‌های تجسمی فجر کرمانشاه در نگارخانه فرهنگسرای شهید سلیمانی با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه افتتاح شد.

ایمان درخشی رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه در حاشیه افتتاح بخش ویژه هنرمندان شهرستان‌های استان کرمانشاه در شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر گفت : این جشنواره در نگارخانه فرهنگسرای شهید سلیمانی با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه افتتاح شد.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه افزود: در این دوره از جشنواره هنر‌های تجسمی فجر ۳۲ اثر از ۲۸ هنرمند در بخش‌های طراحی و نقاشی، گرافیک، تصویرسازی، عکاسی، خوشنویسی، نگارگری، کارتون و کاریکاتور، مجسمه سازی، سرامیک و آبگینه هنری و رسانه‌های هنری جدید اکران شده است.

درخشی بیان کرد: بخش ویژه جشنواره هنر‌های تجسمی فجر کرمانشاه از امروز نهم الی ۱۵ بهمن ماه برپا شده که بازدید برای عموم مردم آزاد است.

وی ادامه داد: آثار تولید شده در جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در قالب‌های متنوعی تولید شده که امیدواریم آثاری از استان کرمانشاه به مرحله کشوری راه پیدا کند و سال آینده بتوانیم جشنواره را با آثار بیشتر و برجسته برگزار کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: همکاری خوبی فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری کرمانشاه وجود دارد و امیدواریم بتوانیم رویداد‌های فرهنگی خوبی را برگزار کنیم.

درخشی بیان کرد: جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد و هنر‌های تجسمی در حوزه فرهنگ و هنر به واسطه فهم خوب مطالب توسط مردم می‌تواند بهترین ابزار برای جهاد تبیین باشد.

وی عنوان کرد: جهاد تبیین به معنای بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی و امیدآفرینی در جامعه است و فرهنگ و هنر می‌تواند نقش بسزایی در این حوزه داشته باشد.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه گفت: در نگارخانه میرزا رضا کلهر مجتمع شهید آوینی ۱۰ مجموعه از ۱۰ هنرمند اکران شده که دارای بخش ویژه جوانان زیر ۲۵ سال است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.