تابلو‌های تبلیغاتی سطح شهر سه مدل عوض می شوند

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه گفت : طی سه مرحله تابلو‌های تبلیغاتی سطح شهر کرمانشاه آماده ایام دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و امیدآفرینی و نشاط اجتماعی می‌شود

ایمان درخشی رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه گفت : طی جلساتی که در شورای اطلاع‌رسانی و ستاد انتخابات استان کرمانشاه با محوریت استانداری کرمانشاه برگزار شد برنامه‌ریزی برای ساماندهی تابلو‌های تبلیغاتی متناسب با نیاز‌های روز انجام گرفت.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه افزود: همچنین در سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه کمیته فرهنگی و محتوایی برای تهیه و طراحی تابلو‌ها تشکیل شده تا بتوانیم نیاز‌های روز را پاسخگو باشیم.

درخشی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته طی سه مرحله تابلو‌های تبلیغاتی سطح شهر کرمانشاه آماده ایام دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و امیدآفرینی و نشاط اجتماعی می‌شود.

وی ادامه داد: در مرحله نخست در موضوع امیدآفرینی و نشاط اجتماعی ۱۷ تابلو نصب شده و پویش کرمانشاه دوستت دارم در کرمانشاه راه‌اندازی شده که برای آن نیز ۱۳ تابلو نصب شده که پویش قربانت کیه در فضای مجازی شاد ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی اجرا و بیش از ۱۶۵ هزار نفر در آن شرکت کردند.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه گفت: مجموعا برای ۲ حوزه امیدآفرینی و نشاط اجتماعی و پویش کرمانشاه دوست دارم ۳۰ تابلو در سطح شهر کرمانشاه اکران شده که امیدواریم بتوانیم در زیباسازی فضای شهری نقش به‌سزا داشته باشد.

درخشی با اشاره به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه برگزار می‌شود، عنوان کرد: چهار رکن سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت حداکثری توسط رهبر معظم انقلاب برای انتخابات آتی مطرح شده که این محور‌ها برای تابلو‌های تبلیغاتی توسط ستاد انتخابات مورد تاکید قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: اکران تابلو‌های تبلیغاتی انتخابات طی روز گذشته در شهر کرمانشاه آغاز شده که ۳۵ عدد تابلو با محوریت مشارکت حداکثری نصب و به نمایش درآمده است.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به اینکه دهه فجر از روز ۱۲ بهمن ماه آغاز می‌شود ۲۵ عدد تابلو تهیه و نصب شده که به اتفاقات ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقارن آن به انتخابات اشاره دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.