افتتاح ۱۶۸ پروژه در سنندج همزمان با ایام دهه فجر

به گفته فرماندار سنندج، همزمان با ایام‌الله دهه فجر ۱۶۸ پروژه مختلف با اعتباری بالغ بر ۴۹۷ میلیارد تومان در شهرستان سنندج به بهره‌برداری می‌رسد.

 حسن عسکری در ششمین شورای اداری شهرستان سنندج گفت: در ایام دهه فجر ۶ پروژه نوسازی و توسعه مدارس، ۳ پروژه بهداشت و درمان، ۲۴ پروژه کشاورزی و صنایع وابسته، ۲۵ پروژه صنعتی و تولیدی، ۳۷ پروژه خدمات زیربنایی در حوزه آب برق و خدمات زیربنایی، ۲۷ پروژه ساخت مسکن محرومین، ۵ طرح عمرانی شهری، و ۴۱ طرح هادی در شهرستان سنندج به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار سنندج تاکید کرد: برگزاری هرچه باشکوه ویژه برنامه‌های دهه فجر با محوریت مردم مورد توجه تمام ستاد‌های تشکیل شده این ایام و روسای دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دستاورد‌های نظام و دعوت برای مشارکت حداکثری در انتخابات و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه باید در ویژه برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر مورد توجه قرار گیرد، افزود: حضور پررنگ همه اقشار در راهپیمایی ۲۲ بهمن و برگزاری این مراسم به صورت پرشور و پرحرارت موجب یاس و ناامید دشمنان خواهد شد.

افتتاح ۱۶۸ پروژه در سنندج همزمان با ایام دهه فجر

پیش بینی استقرار ۲۶۵ صندوق رای برای انتخابات در سنندج

عسکری به برگزاری انتخابات هم گریزی زد و گفت: فرایند‌های برگزاری انتخابات به خوبی پیش می‌رود و در حال تمهید مقدمات انتخابات براساس ۴ راهبرد تعیین شده مقام معظم رهبری هستیم.

وی اذعان کرد: ۲۶۵ صندوق رای برای شهرستان سنندج پیش‌بینی شده است، انتظار داریم از تمام ظرفیت‌های ادارات برای تحقق مشارکت حداکثری استفاده شود.

فرماندار سنندج عنوان کرد: رعایت اصل بی‌طرفی خصوصا توسط روسای ادارات باید به صورت ویژه مد نظر قرار گیرد، براساس ضوابط قانونی با افرادی که له یا علیه کاندیدایی اقدام کنند و ظرفیت‌های دولتی و امکانات را در اختیار کاندیدای خاصی قرار دهند برخورد خواهد شد.

برچسب ها: دهه فجر ، سنندج ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.