برنامه‌ریزی برای عرضه اقلام تنظیم بازار در چهارمحال و بختیاری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون گوشت قرمز منجمد برای تنظیم بازار استان تامین شده است که به‌موقع توزیع می‌شود.

محمدکاظم منزوی در نشست برنامه‌ریزی تامین کالا‌های اساسی به‌مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان اظهار کرد: امسال جشن‌های مختلفی در سطح بازار اجرا و همزمان طرح‌های تنظیم بازار و عرضه اقلام تنظیم بازار به‌طور گسترده برای اجرا در شهرستان‌های استان برنامه‌ریزی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز، هم‌اکنون گوشت قرمز منجمد برای تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری تامین شده است که به‌موقع توزیع می‌شود.


بیشتر بخوانید


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: برای دهه فجر انقلاب اسلامی و ماه‌های شعبان و رمضان ۱۲۰ برنامه نمایشگاه عرضه مستقیم و فوق‌العاده پیش‌بینی شده است.

فضل‌الله رحمتی اضافه کرد: کارت‌های اعتبار خرید ۲۰۰ میلیون ریالی به هر فرد حقیقی داده و در اردی‌بهشت‌ماه بازپس‌گیری می‌شود.

عبدالله گنجی مدیرکل امور مالیاتی چهارمحال و بختیاری گفت: بخشودگی ۱۰۰ درصد جرائم مالیاتی مشمولان تبصره ماده ۱۰۰ در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد: برخی افراد در زمان تنظیم اظهارنامه قرار بوده مالیات را در پنج قسط بدهند که می‌توانند تا پایان بهمن‌ماه پرداخت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.