پوشش صدر صدی آنتن دهی همراه اول در اسفراین و بام و صفی آباد

رئیس اداره مخابرات شهرستان اسفراین گفت: پوشش آنتن دهی همراه اول در شهر‌های اسفراین و بام و صفی آباد به ۱۰۰درصد رسیده است.

 امید قدیری در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اسفراین از پوشش ۱۰۰ درصدی آنتن دهی همراه اول در شهر‌های اسفراین و بام و صفی آباد خبر داد و گفت: با تلاش همکاران و تامین زیر ساخت‌های لازم در سطح روستا‌های شهرستان میزان آنتی دهی همراه آوا با استفاده از رومینگ سایر اپراتور‌ها به ۸۸ در صد رسیده است.
او گفت: بیش از ۶۰ روستا شهرستان دارای اینترنت پرسرعت روستایی می‌باشند و همه سایت‌های همراه اول به تکنولوژی ۴ G ارتقا یافته و سایت‌های روستا‌های گورپان، عراقی، دو من و نیم، دولچاه و کلاته الو به اینترنت پرسرعت همراه اول متصل شده اند.
قدیری گفت : همه زیر ساخت‌های لازم برای اجرای فیبر نوری در پروژه ۱۸۸ واحدی طرح نهضت ملی مسکن ساریگل اسفراین فراهم شده که با تحویل این واحد‌ها همه ساکنین از مزایای آن بهره مند می‌شوند. 
رئیس اداره مخابرات اسفراین از بهره برداری ۵۱ پروژه قابل بهره برداری در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت : بیشترین پروژه قابل افتتاح در استان در شهرستان اسفراین می‌باشد که با اعتباری افزون بر ۸۹ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

برچسب ها: آنتن دهی ، مخابرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.