تدارک ۳۲۱۰ شعبه اخذ رأی در مازندران

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مازندران از تدارک ایجاد ۳۲۱۰ شعبه اخذ رأی در استان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

قاسم عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مازندران در گردهمایی ائمه جمعه استان در بهزیستی ساری، با اشاره به اهمیت فراوان انتخابات در نظام جمهوری اسلامی آن را از شاخصه‌های توسعه یافتگی برشمرد و گفت: حساسیت این دوره از انتخابات به مراتب از دوره‌های گذشته بیشتر است.

او با اظهار اینکه دشمنان از مدت‌ها قبل ستاد تخریب انتخابات را راه‌اندازی کرده‌اند، افزود: آنان برای سیاه نمایی از نظام مقدس اسلامی و دولت سیزدهم برنامه‌هایی را در پیش دارند و با بیش از ۲۰۰ شبکه فارسی زبان بر علیه نظام جمهوری اسلامی برنامه‌سازی می‌کنند.

عزیز زاده گرجی با اشاره به ورود زود هنگام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مقوله انتخابات در سال جاری، گفت: معظم له برای مشارکت پرشور در انتخابات چهار راهبرد ترسیم کرده‌اند و ما باید برای تحقق این راهبرد‌ها تلاش کنیم.

او با بیان اینکه در استان مازندران هزار و ۴۵۳ نفر برای انتخابات مجلس پیش ثبت نام کردند، افزود: شمار ثبت نام نهایی در ۹ حوزه انتخابی استان ۷۴۸ نفر بوده است که صلاحیت ۵۲۲ نفر در هیأت‌های اجرایی تأیید شده بود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری مازندران گفت: با احتساب تأیید صلاحیت‌های هیأت نظارت و هیأت مرکزی در حال حاضر ۴۶۱ داوطلب انتخابات در استان مازندران وجود دارند و احتمال افزایش این تعداد وجود دارد.

او افزود: برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۲۲ نفر در استان ثبت نام کرده بودند و صلاحیت پنج نفر تأیید و هشت نفر از آنان عدم تأیید صلاحیت شدند و مابقی نیز انصراف دادند.

عزیز زاده گرجی گفت: همچنین ۹ شبکه تلویزیونی برای ۹ حوزه انتخابیه در استان فعال شده است.

او شمار شعبه‌های اخذ رأی را در استان سه هزار و ۲۱۰ شعبه اعلام کرد و افزود: برای همه شعبات دستگاه احراز هویت تهیه شد و ۶۰ هزار نفر در فرایند اجرای انتخابات در استان همراهی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار