آغاز تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس در مازندران

تبلیغات انتخابات مجلس امروز همزمان با سراسر کشور در مازندران آغاز شد.

همزمان با آغاز تبلیغات دوازدهم دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۲۴ سوم اسفندماه، رقابت ۴۳۷ داوطلب برای کسب کرسی‌ها در حوزه‌های انتخابیه مازندران آغاز شد.

برپایی ستاد‌های مختلف، نشست‌ها و جلسات سخنرانی و هم اندیشی، دعوت از چهره‌ها برای سخنرانی و سرکشی به مناطق و دیدار با شخصیت‌ها و مردم از برنامه‌هایی است که داوطلبان انتخابات در دستور کار قرار داده اند.

عزیززاده گرجی رییس ستاد انتخابات مازندران گفت: تبلیغ در فضای حقیقی و فضای مجازی برای داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فراهم شده است.

او افزود: براساس ماده ۷۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی هر نامزد می‌تواند تنها یک ستاد انتخاباتی اصلی در حوزه انتخابیه و یک ستاد انتخابات فرعی در هر شهر و روستا داشته باشد. همچنین هر نامزد انتخاباتی می‌تواند در ستاد اصلی یا بصورت مجزا ستاد بانوان داشته باشد.

عزیززاده گرجی گفت: دواطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بنر‌های تبلیغاتی فقط در مکان‌های که مشخص شده، نصب کنند. انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره ۴ ساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار