بررسی ۳۹۰ مصوبه در سفر‌های شهرستانی کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت : تاکنون ۳۹۰ مصوبه در سفر‌های شهرستانی داشته‌ایم که روند اجرای آن‌ها به دقت بررسی خواهد شد.

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در جلسه شورای اداری شهرستان دالاهو با تبریک ایام دهه فجر، عزت، افتخار و خودباوری امروز کشور را مرهون انقلاب اسلامی دانست و گفت : انقلاب اسلامی به ما یاد داد که خواستن توانستن است، لذا باید قدردان نعمت انقلاب اسلامی باشیم.

وی افتتاح پروژه‌ها در دهه فجر را هدیه انقلاب اسلامی به مردم عنوان کرد و افزود: این افتتاح‌ها علاوه بر خدمات رسانی بهتر به مردم، زمینه بیان خدمات نظام را فراهم خواهد کرد و باعث شورآفرینی در جامعه خواهد شد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن دو مناسبت مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهم اسفند ماه، گفت: حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پای صندوق‌های رای هم موجب نقش بر آب شدن توطئه‌های دشمنان شده و هم نقش تعیین کننده‌ای در آینده کشور خواهد داشت.

صحرایی با اشاره به اهمیت شورآفرینی در جامعه در روز انتخابات، گفت: باید روز انتخابات را به روز جشن خانوادگی مردم در پای صندوق‌های رای تبدیل کنیم.

وی تاکید کرد: روز انتخابات روز جشن ما ایرانیان است، لذا باید تمهیدات لازم برای حضور گسترده خانوادگی در پای صندوق‌های اخذ رای را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه بر اساس برآورد صورت گرفته حدود ۳۹۰ مصوبه در سفر‌های شهرستانی مصوب شده، گفت: تاکنون ۲۰۷ مصوبه در برنامه اجرا قرار گرفته که ۱۰۱ مصوبه آن به طور کامل محقق شده و ۱۰۶ مصوبه دیگر در دست اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه در سفر‌های بعدی روند اجرای مصوبات سفر‌های قبلی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، گفت: اگر روند انجام مصوبات را پیگیری نکنیم، ممکن است مصوبات مورد غفلت قرار گیرند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.