سازمان‌های بین المللی به هیچ قانونی پایبند نیستند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در حالی امام آمد تا بشر را از سلطه استعمار نجات دهد که امروزه سازمان‌های بین المللی به هیچ قانونی پایبند نیستند.

در آستانه فرا رسیدن ۱۹ بهمن، سالروز بیعت همافران نیروی هوایی با امام راحل صبح امروز فرمانده و جمعی از کارکنان پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کردند.

در این دیدار آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و ۱۹ بهمن گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در آن زمان بیعت با امام راحل را در حرکتی بزرگ و انقلابی انجام داد.

او افزود: بصیرت، ایمان و جرئت شاخصه‌های مهم نیروی هوایی است که با انجام بیعت در آن زمان، در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد.

آیت الله عبادی با اشاره به گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در این مدت رویش‌ها و ریزش‌ها در کنار هم بوده، امام آمد که بشر را از سلطه استعمارگران رهایی دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: این در حالی است که در آن سوی مرز‌ها امروز در دنیا شاهد آنیم که سازمان‌های بین المللی در دنیا به هیچ قانونی پایبند نیستند و هر روز در کشور‌های مختلف شاهد حوادث، کشتار، خرابی، ویرانی و آواره کردن مردم هستیم.

او گفت: این افتخار ماست که افسران نیروی هوایی در آن دوران پیشقدم یک حرکت استثنایی و تحسین برانگیز در بدو تاریخ انقلاب اسلامی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.