برگزاری رویداد فرهنگی هنری ایران قوی در بام ایران

معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از برگزاری رویداد فرهنگی ایران قوی به مناسبت دهه فجر خبر داد.

محمدرضا سلیمانی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، رویداد فرهنگی هنری ایران قوی در چهارمحال و بختیاری آغاز به کار کرد و تا ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری افزود: این رویداد در قالب ۱۰ عنوان اقدام اساسی در سراسر کشور اجرا خواهد شد و ان شاء الله این استان یکی از استان‌های فعال در این رویداد خواهد بود.

وی اضافه کرد: گذرگاه انقلاب یکی از عناوین این رویداد فرهنگی است، که برپایی ایستگاه‌های فرهنگی هنری در یکی از خیابان‌ها یا معابر اصلی شهرستان غرفه کودک، سیر نمایشگاهی، مسابقات فرهنگی هنری، تئاتر و یرود و ... از جمله برنامه‌های این اقدام می‌باشد.


بیشتر بخوانید


سلیمانی ادامه داد: سلام به آینده، این اقدام شامل راه اندازی کاروان شادی، راننده ایستگاه سیار، جشن مبعث، پخش نماهنگ، اجرای سرود، اجرای بازی و سرگرمی، پخش نماهنگ و ... می‌باشد.

وی با اشاره به عنوان فعالیت محله نشاط اظهار کرد: این عنوان مربوط به برگزاری جشن‌ها در میدان‌ها تفرجگاه‌ها و اماکن پرتردد در مناسبت‌های عید مبعث، روز جوان و نیمه شعبان در سطح محلات است.

سلیمانی در تشریح اقدام مسیر روشن گفت: اجرای عملیات روشنگری در میادین اصلی و اماکن عمومی، تریبون ازاد و مصاحبه چالشی و پاتوق گفتگو از جمله فعالیت‌های ذیل اقدام مسیر روشن به شمار می‌رود.

وی افزود: در اقدام پیرامون پرچم افتخار، نصب پرچم ایران سر در خانه ها، مجتمع‌های مسکونی، اصناف و مغازه‌ها و ... و انجام اقدامات ابتکاری در آذین بندی مساجد و مراکز خرید و ... مد نظر است.

سلیمانی گفت: فصل آگاهی با اقداماتی نظیر مطالعه کتاب شبهات انتخابات و شرکت در مسابقه برخط (آنلاین)، تولید محتوا از متن کتاب شبهات انتخابات در قالب پادکست، موشن گرافیک و عکس نوشته و ... همراه می‌باشد.

وی ادامه داد: آوای بیداری نیز مربوط به اجرای سرود پاتوقی در اماکن عمومی و پر تردد است.

سلیمانی، قاب دوازدهم را نیز شامل؛ عملیات اکران فیلم در مدارس، مساجد؛ اماکن عمومی و ... بیان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار