مدیر اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی

اتحاد و انسجام رمز موفقیت هیئات مذهبی اتباع در خراسان رضوی

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی گفت هیئات مذهبی اتباع و مهاجرین افغانستانی در خراسان رضوی در کشور پرچمدار برگزاری مناسبتهای مذهبی می باشند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی در نشست مشترک با هیأت های مذهبی اتباع و مهاجرین خارجی که امروز در محل سالن جلسات اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی برگزار شد بیان داشت: هیئات مذهبی اتباع و مهاجرین افغانستانی در خراسان رضوی در کشور به لحاظ کیفیت و کمیت پرچمدار برگزاری مناسبتهای مذهبی می باشند.

وی گفت مسئولین هیأت های مذهبی اتباع و مهاجرین خارجی قدر نعمت خدمت در زیر پرچم اهل بیت عصمت و طهارت و فعالیت در این فضاهای مقدس را بدانند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی گفت دعوت به اتحاد و همبستگی در بین آحاد مردم همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است، لذا اتحاد، انسجام و هم افزایی رمز موفقیت هیئات مذهبی اتباع و مهاجرین خارجی در استان خراسان رضوی می باشد.

وی افزود در برگزاری مراسمات مذهبی اصل تقوا را در نظر بگیرید و از هر گونه اختلاف که منجر به خدشه دار شدن اصل عزاداری های خالصانه و بی ادعای شما می شود پرهیز کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.