برپایی آیین گرامیداشت ۵۳ شهید انقلاب البرز/شهدای دوران انقلاب مظلومانه به شهادت رسیدند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز با بیان این که شهدای دوران انقلاب مظلوم بودند و مظلومانه به شهادت رسیدند، گفت: شهدای انقلاب اسلامی بیشترین سهم و دین را نسبت به انقلاب دارند و همه ما مدیون خون این شهدا هستیم.

سلیمان رستمیان شامگاه دوشنبه در آیین گرامی داشت ۵۳ شهید انقلاب و اربعین شهدای گلزار شهدای کرمان که همزمان با شب شهادت امام موسی کاظم (ع) با حضور خانواده شهدا و ایثارگران در مسجد جامع کرج برگزار شد، افزود: استان البرز ۵۳ شهید را در دوران شکل گیری، پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی تقدیم کرده که این برنامه برای گرامی داشت یاد و خاطر این عزیزان برگزار شده است.

وی اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی در آن دوران سخت ستم شاهی از تمام داشته‌های خود مایه گذاشتند، تلاش، مبارزه و مجاهدت کردند و برای آرمان‌ها و اهدافی که انقلاب ترسیم کرده بود، مظلومانه به شهادت رسیدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تصریح کرد: شهدا در دوران دفاع مقدس با تمام احترام تشییع و تدفین می‌شدند، اما در دوران انقلاب اسلامی همه کسانی که برای انقلاب مبارزه کردند مظلومانه اسیر، مجروح و شهید شدند لذا شهدای انقلاب اسلامی بیشترین سهم و دین را نسبت به انقلاب دارند و همه ما مدیون خون این شهدا هستیم.

رستمیان افزود: مجاهدینی که امروز در بین ما هستند، دوران سختی را در مبارزات و مجاهدت‌های دوران انقلاب داشته اند که امروز یا از والدین و وابستگان شهید هستند یا در ادوار مختلف انقلاب و نظام جمهوری اسلامی با ایثارگری خدمت کرده اند، انشاءالله با حضور و مشارکت همه این عزیزان در تمامی عرصه‌های انقلاب بتوانیم به آرمان‌ها و اهدافی که شهدان ترسیم کرده اند برسیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.