بهره برداری از ساختمان ثبت احوال مناطق شهرستان اصفهان

با حضور رییس سازمان ثبت احوال ساختمان ثبت احوال مناطق شهرستان اصفهان با تمرکز بر چهار منطقه ارائه خدمت بطور رسمی افتتاح شد.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان در حاشیه آیین افتتاح این مرکز گفت: ساختمان ثبت احوال مناطق اصفهان یکی از بخش‌های جدید این مرکز است که با ارائه چهار خدمت ثبت و گواهی فوت، صدور شناسنامه نوزادان، استعلام سازمانی و شخصی و امور اتباع و تابعیت از امروز به شهروندان خدمات ارائه می‌دهد.

مجتبی یکتامنش با اشاره به اینکه پیش از این هر خدمت بصورت جداگانه در سطح شهر ارائه می‌شد، افزود:این مجموعه در زمینی به وسعت یک هزار و ۶۰۰ متر مربع و در سه طبقه در مجتمع اداری «غدیر» واقع در خیابان «۲۲ بهمن» اصفهان در مجاورت ساختمان مرکزی ثبت احوال استان قرار گرفته و قرار است از این به بعد خدمات حوزه شهرستان اصفهان را بصورت تجمیعی ارائه دهد.

مدیرکل ثبت احوال اصفهان تصریح کرد: این ساختمان بیش از ۱۵ سال در حال ساخت بود و تاکنون ۱۶۰ میلیارد ریال هزینه داشته است.

او با اشاره به کمبود نیروی انسانی در ثبت احوال اصفهان  گفت: در حال حاضر این مجموعه ۱۵۱ پست اداری بلاتصدی دارد.

یکتامنش، سامانه‌های گزارش‌گیری را از اقدامات مهم سازمان ثبت احوال استان برشمرد و گفت:در هفت ماه گذشته علاوه بر تکمیل و بهره‌برداری از ساختمان شهرستان، استقرار پنج شهرستان در این مجموعه، تجمیع نیروی انسانی و صرفه جویی یک هزار میلیون ریالی نیز صورت گرفته است.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان، افزایش ۱۵ درصدی تملک و دارایی ثبت احوال استان، هم‌افزایی و تشکیل شورای فناوری و اسناد هویتی، تعامل و ارائه خدمات فناورانه و انعقاد ۶۲ جلسه هماهنگی ثبت احوال و ایجاد موکب خدماتی و میز خدمت را از دیگر خدمات این مجموعه اعلام کرد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار