جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: راهبرد دشمنان جمهوری اسلامی در آستانه انتخابات، تاثیر منفی بر افکار عمومی و ایجاد ناآرامی در داخل کشور است.

سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در ششمین نشست مسئولان فراجا با گروه‌های مرجع و اقشار تاثیرگذار استان قزوین، گفت: امروز زمان اشتباه کردن نیست، چرا که هر اشتباهی دشمن را علیه امنیت جامعه تجهیز می‌کند.

وی تاکید کرد: راهبرد دشمن در این روز‌ها باید به بهترین شکل ممکن شناسایی و تبیین شود و مسوولیت همه ما نیز در این راستا جهاد تولید رضایت، تبیین و روشنگری است.

به گفته سردار شرفی، هر پدیده‌های اجتماعی در صورت غفلت و مدیریت نابهنگام می‌تواند به مسائل امنیتی و سپس بحران‌های سیاسی تبدیل شود.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه هر جریانی بتواند گفتمان غالب را داشته باشد، افکار عمومی را جهت دهی خواهد بخشید، بیان کرد: این روز‌ها افکار عمومی تحت تاثیر گفتمان‌های غالب و کشش‌های مختلف قرار دارد.

سردار شرفی یادآور شد: ایجاد شکاف سیاسی، نارضایتی و تفرقه انداختن از بسته‌های تبلیغی دشمنان در آستانه انتخابات است که این مساله بایستی به طور ویژه و اساسی مورد توجه افراد با مخاطبان بالا در فضای حقیقی و مجازی قرار بگیرد.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا بیان کرد: روایتی داریم مبنی بر اینکه "مداد علما افضل‌تر از خون شهدا است" و این‌ها براساس رسالت ائمه معصومین (ع) که وظیفه هدایت جامعه برعهده همین خواص قرار دارد، چرا که خواص به اسم و رسم نیست و باید عملکرد مثبت داشت.

سردار شرفی اضافه کرد: حکم ماموریت از سوی معظم رهبری داریم تا در روز‌های باقیمانده آحاد جامعه را دعوت به انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رای کنیم، به هرحال خواص به اسم و رسم نیست و باید در این حوزه نیز عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین نیز در این برنامه ضمن خوش آمدگویی به میهمانان، حکم ماموریت صادره از سوی رهبر معظم انقلاب در دوم دی ماه سال جدید مبنی بر دعوت حداکثری به انتخابات را قرائت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار