معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی همچنان دسیسه مشارکت حداقلی و ناامیدسازی مردم را برای تحقق نیافتن مشارکت قوی در انتخابات ۱۱ اسفند، مدنظر قرار داده‌اند.

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نشست انتخاباتی بهاباد با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی همچنان دسیسه مشارکت حداقلی و ناامیدسازی مردم را برای تحقق نیافتن مشارکت قوی در انتخابات ۱۱ اسفند، مدنظر و مورد توجه قرار داده‌اند.

او افزود: مردم استان یزد و شهرستان بهاباد، مردمی ولایت‌مدار، انقلابی و همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند و به همین واسطه در انتخابات ۱۱ اسفند امسال نیز در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری و تحقق مشارکت قوی، پای صندوق‌های رأی حضور یافته و پیشرو و سرآمد کشور هستند. 

فرماندار شهرستان بهاباد در این نشست، با بیان اینکه نگاه دولت سیزدهم، توجه به مناطق کمتر برخوردار است گفت: در دهه فجر امسال ۳۲ طرح با اعتبار بالغ بر سه هزار میلیارد ریال در شهرستان بهاباد به بهره برداری رسید که اکثر این طرح‌ها به منظور خدمت رسانی به مناطق کمتر برخوردار بوده است. 
او از آمادگی ستاد انتخابات برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسه ساز در شهرستان بهاباد خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.