پیام شهیدان در شب ۲۲ بهمن ایستادگی و مقاومت

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران پیام شهیدان در شب ۲۲ بهمن، ایستادگی و مقاومت است و اینکه نگذاریم دشمن اراده ما را بشکند.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی در اربعین شهدای انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: خانواده شهدا بدانید که خدا به شهدای شما عظمت داده است؛ خداوند با شهدا هدف از آفرینش خود را نشان می‌دهد که در مسیر الهی قرار بگیرید و جاودانه شوید.

وی با بیان اینکه دشمن از موضع ذلت و ناتوانی اقدامات تروریستی را انجام می‌دهد، بیان کرد: دشمن اگر توانایی جنگ رو در رو با ما را داشت این اقدامات مذبوحانه تروریستی را انجام نمی‌داد.

حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی با اعلام اینکه اگر امروز گفتمان مقاومت عالم‌گیر شده به برکت خون حاج قاسم سلیمانی است، تصریح کرد: آمریکا به خیال اینکه حاج قاسم را نابود می‌کند، شهید سلیمانی را ترور کرد؛ اما می‌بینیم این نور الهی هر روز پرفروغ‌تر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم، مکتب استکبارستیزی و مقاومت است، افزود: موضعی که خانواده شهدای انفجار تروریستی کرمان در برابر این حادثه گرفتند دشمن را خیلی عصبانی کرد؛ جملات زیبایی که از این خانواده‌ها بیان شد، مصداق جملات زیبای حضرت زینب (س) بعد از واقعه عظیم عاشورا بود.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه منطق شهدا را فراموش نکنید و پیام شهدا را جدی بگیرید، گفت: پیام شهیدان این است که استقامت سخت است و باید مراقبت کنیم و مشکلات پیش آمده، ما را در میان راه نگذارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار