حجت‌الاسلام سالک در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بعضی از جریانات سیاسی حرف‌های دشمنان ایران را بازگو می‌کنند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: تلاش دشمن در امر رسانه‌ای علیه ایران ایجاد اختلاف، تفرقه و شکست وحدت امت و ولایت است.

حجت‌الاسلام احمد سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شرایط انتخاباتی کشور اظهار کرد: شرایط امسال امتیاز‌های مختلفی در مقایسه با دوره‌های گذشته دارد و این دوره شورای نگهبان چتر تایید صلاحیت‌ها را بسیار گسترده باز کرده است.

وی گفت: هدف اول، دعوت به مشارکت حداکثری جامعه بر اساس علاقه‌ای که اشخاص برای انتخابات دارند، است. دوم ایجاد یک رقابت سالم میان لیست‌ها و افراد در سطح شهرستان‌ها و استان‌های کشور بوده و موضوع سوم آن است که تلاش شده از  وجود ظرفیت‌ها و شخصیت‌هایی که صلاحیت دارند در بعد تخصص، تعهد و انقلابی بودن برای حضور در صحنه انتخابات استفاده شود و این مسئله موضوع مهمی است.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: نکته دیگری که باید به آن توجه کرد آن است که توجه به رسانه‌های بیگانه و امپراطوری رسانه‌ها در سطح بین‌المللی باید بیشتر از گذشته شود.

وی بیان کرد: آن‌ها تلاش می‌کنند که میزان مشارکت مردم را پایین بیاورند تا به قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی ضربه بزنند و این مسئله را باید مردم ما متوجه شوند که به این بیگانگان گوش ندهند و حواس خود را جمع کنند.

سالک گفت: نکته بعدی آن است که تلاش دشمن در امر  رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران ایجاد اختلاف، تفرقه و شکست وحدت امت و ولایت در کشور ماست و این موضوع توجه کافی را می‌طلبد و اقتدار ما به رمز موفقیت یعنی وحدت بستگی دارد.

وی درباره تحریم انتخابات توسط بعضی جریان‌های سیاسی بیان کرد: اکنون کسانی که تا دیروز در کشور مسئولیت داشتند و راس حکومت بودند، ۱۶ سال در مسند مدیریت کشور بودند این‌ها حرف‌هایی می‌زنند که دل مردم را سرد کنند. به عنوان مثال بعضی‌ها می‌گویند، انتخابات برای حداقلی‌هاست و حداقلی‌ها که حکومت می‌کنند رای می‌دهند، یعنی مردم کشور خود را با آن وسعت به جریانی حداقلی تعبیر می‌کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: برخی جریانات داخلی و  بعضی از جریانات سیاسی حرف‌هایی می‌زنند و حرکت‌هایی می‌کنند که دشمن به دنبال آن است. مردم باید مراقبت کنند. این‌ها مسائلی است که باید به آن دقت کرد و با آن برخورد قاطع کرد.

وی درباره مشارکت بالا در این انتخابات گفت: تلاش آن است که این دوره مشارکت بالاتری را نسبت به دوره قبل مشاهده کنیم و امیدوارم این اتفاق نیز عملی شود.

سالک ادامه داد:  تلاش دشمن آن است که اگر نتوانست کاهش حضور را رقم بزند، حرکتی دیگر را تحت عنوان تحریم انتخابات و رای ندادن‌ها رقم بزند و از یک سری دلایل هم مانند تورم، گرانی و معیشت مردم که وجود دارد  برای تحریم انتخابات و کاهش مشارکت سوء استفاده کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
واقعیات جامعه یا حرفهای دشمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
دشمن ؟ . الان خدا گواه به خون همه شهدا قسم همه ما فکر می کنیم مسولین ما از اصل و اساس با ایران و ایرانی دشمن هستند که آنقدر بی کفایتی می کنند اخه سهوا مگر می شه اینهمه بی مسولیتی، چند سال؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
واقعا چرا اجازه داده میشه تو برنامه به اضافه یک مخالف حرفهای بی ربط وضد انقلابی بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
ثروت و قدرت دست چه کسی است ؟
آخرین اخبار