سپاه انصارالرضا در اوج اقتدار و دفاع از کشور

محور فعالیت‌های سپاه انصارالرضا کمک به اقشار مستضعف و محروم جامعه و همچنین مهم‌ترین اقدام آن دفاع امنیتی و ایجاد امنیت پایدار است که با عملکرد درست در این زمینه‌ها اقتدار بالای خود را حفظ کرده است.

سردار یوسفی جانشین فرمانده سپاه انصار رضای خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: محور فعالیت‌های سپاه کمک به اقشار مستضعف و محروم جامعه است و نهضت خدمات مومنانه بعد از ایام کرونا جانمایی شد که طی آن اقداماتی از جمله آزادسازی زندانیان، توزیع بسته معیشتی، تامین جهیزیه و ساخت خانه محرومین انجام می‌شود.

او افزود: مهمترین اقدام سپاه موضوعات دفاعی امنیتی است که بازدارندگی کامل و ایجاد امنیت پایدار با همکاری سایر دستگاه‌های امنیتی در کشور انجام شده و در اوج اقتدار و قدرت ایم که این خود نیز دلیلی برای تحریک دشمنان است.

سردار یوسفی بیان کرد: سپاه در کشور با دو و نیم درصد از کل تولید ناخالص در کشور بازدارندگی دفاعی ایجاد کرده و به توان داخلی تکیه کرده کرده است این بازدارندگی را در شرایط تحریم و فشار‌های حداکثری رقم زدیم و نقش مثبتی در برهم زدن فتنه‌های داخلی ایجاد کردیم.

جانشین فرمانده سپاه انصار رضای خراسان جنوبی ادامه داد: سپاه و بسیج اقدامات موثری در برهم زدن نقشه‌های دشمن انجام داده و این باعث عصبانیت آنان شده که محور مقاومت را در منطقه علیه دشمن فعال کردیم و تفکر انقلابی اسلامی را به سایر کشور‌ها صادر کردیم و متناسب با شرایط جامعه ماموریت و رسالت برای خودمان تعریف می‌کنیم.

او عنوان کرد: یکی از اقدامات مهم سپاه جهاد آبرسانی است که از ابتدای دولت شروع شده و بنا شده در سطح کشور در ۳ سال روستا‌های بدون آب شرب بهداشتی آبرسانی شوند.

سردار یوسفی در پایان از مردم خواست تا در انتخابات پیش رو شرکت کنند، زیرا انتخاب حق ماست و از این حق در جهت پیشرفت کشور باید استفاده کنیم، زیرا هجمه دشمن بسیار سنگین و علیه مردم و افکار عمومی است و تمام تلاش شان را می‌کنند تا نظام را ناکارآمد جلوه دهند.

برچسب ها: سپاه ، بسته معیشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار