رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: حضور خبرنگاران دانش آموز از خبرگزاری دانش آموزی ایران (پانا) در ۱۱ اسفند ماه روز رای‌گیری در شعب اخذ رای سراسر استان قطعی شده است.

هادی طباطبایی رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: حضور خبرنگاران دانش آموز به صورت ویژه و خاص در خراسان رضوی با هدف روایتگری و تبیین فرایند مشارکت در انتخابات مانند سایر خبرنگاران از دیگر رسانه‌ها صورت می‌گیرد.

او افزود: با توجه به حضور این دانش آموزان خبرنگار در جمع‌های دانش آموزی و انجمن‌های مدرسه و اولیا مربیان قرار است این خبرنگاران به ابهامات و شبهات موجود در فرایند انتخابات که در ذهن جوانان و نوجوانان وجود دارد پاسخ دهند.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: همچنین حضور دانش آموزان در شعب اخذ رای نیز به عنوان یک طرح از این استان به ستاد انتخابات وزارت کشور ارسال شده است که در صورت تایید از سوی هیات نظارت انتخابات و ستاد انتخابات کشور این دانش آموزان روز رای گیری به صورت ثابت در شعب اخذ رای حضور خواهند داشت البته همچنان منتظر نظر تهران و تایید از سوی مسوولان ذی ربط در خصوص این طرح هستیم.

طباطبایی به برگزاری همایش ۳۰ هزار نفری رای اولی‌های استان در آینده‌ای نزدیک اشاره و بیان کرد: این همایش فرصت خوبی برای تشویق جوانان و نوجوانان و خانواده آن‌ها برای مشارکت پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار