فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: سومین مرحله کمک‌های مردمی نهاوند به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به جبهه‌های مقاومت ارسال شد.

سرهنگ علی مختاری گفت: سومین مرحله کمک‌های مردمی شهرستان نهاوند، به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان شامل پتو، البسه زنانه و مردانه و بچگانه، مواد غذایی و دارو امروز برای رزمندگان جبهه‌های مقاومت ارسال شد.

او گفت: این اقلام دارویی و کمک‌های مردمی برای جبهه مقاومت از طریق ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت سپاه ناحیه نهاوند و پایگاه‌های مقاومت خواهران و برادران جمع‌آوری شده است و در اختیار مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت قرار خواهد گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۵۱۵۱۸۱۸۰۸۶۰۱۱ نزد بانک سپه به نام جبهه مقاومت مرکزی واریز کرده و همچنین کمک‌های غیر نقدی خود را به نزدیک‌ترین پایگاه یا حوزه مقاومت بسیج تحویل دهند. این اطمینان به مردم عزیز داده می‌شود که تمام وجوه واریزی و اقلام دریافتی در اسرع وقت به دست مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت خواهد رسید.

او گفت: در اولین مرحله ۶۵۰ میلیون تومان و در مرحله دوم ۶۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی از شهرستان نهاوند برای جبهه مقاومت ارسال شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار