ثبت ۵۲۵ تقاضای زمین طرح جوانی جمعیت در سمنان

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: ۵۲۵ نفر از مجموع ۵۹۰ متقاضی ثبت‌نامی در قالب طرح جوانی جمعیت درخواست کتبی خود را برای دریافت زمین در سایت ۵۵ هکتاری سمنان ارایه کردند.

سیدمحمدحسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان اظهار کرد: تاکنون ۵۹۰ متقاضی در موضوع «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در شهرستان سمنان، در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن نام‌نویسی کردند که پس از جانمایی و در نظرگرفتن اراضی ۵۵ هکتاری پارک سوکان سمنان، فرایند دریافت تقاضای کتبی مشمولان قانون آغاز شد.

وی ادامه داد: در اراضی ۵۵ هکتاری پارک سوکان در مجموع ۳۸۴ قطعه زمین برای اختصاص به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وجود دارد که برای واگذاری زمین به متقاضیان سازوکار قرعه‌کشی و اولویت‌بندی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان خاطرنشان کرد: متقاضیانی که از تعداد فرزند بیشتری برخوردارند، در اولویت انتخاب و واگذاری زمین قرار دارند و در مرحله بعد افرادی که زودتر از سایر متقاضیان ثبت‌نام نهایی کرده‌اند در اولویت دریافت زمین قرار می‌گیرند.

وی درباره هزینه آماده‌سازی اراضی گفت: مبلغ آماده‌سازی اراضی ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است که این مبلغ تنها از خانواده‌های سه‌فرزندی دریافت می‌شود و خانوار‌های دارای چهار فرزند و بالاتر از پرداخت هزینه آماده‌سازی معاف هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار