۶۸۵نفر از امیریه و کلاته رودبار برای نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: ۶۸۵ نفر از امیریه و کلاته رودبار در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

محمد حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان در آئین شروع عملیات آماده سازی اراضی و ساخت ۳۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شهر امیریه دامغان ضمن بیان اینکه ۶۸۵ نفر از امیریه و کلاته رودبار در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند، ابراز داشت: از این تعداد ۴۸۵ نفر در امیریه و ۲۰۰ نفر از کلاته رودبار هستند.

وی افزود: برای شهر امیریه از تعداد ۲۰۹ نفر حائز شرایط دریافت مسکن تاکنون ۱۳۰ نفر واریز وجه داشتند و برای شهر کلاته رودبار نیز این واریزی‌ها ۱۳۰ نفر بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان بابیان اینکه برای سایت نهضت ملی مسکن امیریه تعداد ۳۰۶ قطعه در نظر گرفته شده است، ابراز داشت: این واحد‌ها به مساحت ۲۰۰ متر مربع به صورت تک طبقه و حیاط دار خواهند بود.

حسینی طباطبایی در ادامه تصریح کرد: برای سایت نهضت ملی مسکن کلاته رودبار تعداد ۵۰ قطعه به صورت تک طبقه و حیاط دار در نظر گرفته شده است.

وی افزود: علاوه بر ۲.۵ هکتار زمین آماده سازی شده، تعیین تکلیف هشت هکتار دیگر نیز در شهر کلاته رودبار در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان بابیان اینکه عملیات آماده سازی سایت ۴۸ هکتاری مسکن ملی شهر دامغان نیز طی هفته‌های گذشته آغاز شده است، اضافه کرد: اقدامات خوبی پیرامون حوزه مسکن برای دامغان در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار