امام جمعه زاهدان:

جانبازان سرافراز باید پرچم دار ولایتمداری باشند

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: جانبازان سرافراز باید درس اخلاق، ادب، صبر، جانفشانی و ولایتمداری را از حضرت ابوالفضل (ع) فرا بگیرند و پرچم دار این فضیلت باشند.

  آیت‌الله مصطفی محامی در مراسم بزرگداشت روز جانباز که به مناسبت سالروز ولادت حضرت عباس (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس سنگر‌ها محل عبادت و راز و نیاز شبانه بود و جوان‌تر‌ها در سنین مختلف به نماز شب و عبادت معبود و نگهبانی از سنگر پرداخته و روز‌ها نیز به رزم و دفاع از انقلاب اسلامی می‌پرداختند و خوش به حال کسانی که چنین توفیقی نصیب آن‌ها شد.

امام جمعه زاهدان گفت: جانبازان و خانواده‌های محترم آن‌ها یک توفیق مضاعف و مجاهدت مستمر دارند به گونه‌ای که یک عمر درد و رنج جانبازی را تحمل می‌کنند و یک مجاهدت مستمر شبانه روزی دارند و کسی که این درد و رنج را تحمل نکرده نمی‌تواند سختی آن را درک کند.

نماینده، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مهم این است که ما همچنان این افتخار را برای خود حفظ کنیم چرا که انقلاب کردن مهم است، اما نکته مهمتر حفظ این انقلاب است و در مسیر دفاع و مجاهدت بودن مهم است، اما نکته مهم‌تر پایدار بودن در این مسیر است.

وی گفت: مهم این است که جانبازان عزیز ما بر عهد خود پایدار بمانند و درس اخلاق، ادب، صبر، جانفشانی و ولایتمداری را از بزرگ جانباز اسلام حضرت ابوالفضل (ع) فرا بگیرند و جانبازان باید پرچم دار این فضیلت باشند و جامعه اسلامی و ایمانی ما را نیز به این سو ببرند.

محامی اضافه کرد: همواره تاکید کرده‌ام که سزاوارترین افراد جهت ادامه راه شهدا خانواده معظم خود شهدا هستند و باید پرچم دار دفاع از اسلام و انقلاب باشند و برای مردم پیشرو و راهبر باشند و حال جانبازان عزیز هم در عرصه دفاع بوده‌اند و سزاوارترین هستند که خود پرچم‌دار حفظ این افتخارات باشند.

امام جمعه زاهدان اذعان داشت: جانبازان عزیز اگر برای دفاع از اسلام، انقلاب و میهن اسلامی در یک عرصه حضور پیدا کرده و جان خود را در کف دست گرفته اند امروز هم باید در عرصه‌های مورد نیاز از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن، انتخابات، جهاد تبیین و ... پای کار نظام و انقلاب بایستند.

محامی ادامه داد: جانبازان پرچم افتخار جامعه اسلامی هستند و مردم و مسئولان باید به درستی قدر جانبازان سرافراز را دانسته و در جهت تکریم این عزیزان به درستی انجام وظیفه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار