موظف به حفاظت از آرای مردم به عنوان حق الناس هستیم

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه موظف به حفاظت از آرای مردم به عنوان حق الناس هستیم، گفت: نظارت و اجرای دقیق و با برنامه انتخابات از مهمترین وظایف شورای نگهبان هست بر همین اساس مسوولیت این نهاد مسوولیتی بسیار سنگین است.

 محمد کرمی در همایش مشترک مسوولان هیات‌های نظارت بر انتخابات سیستان و بلوچستان اظهار کرد: قطعاً هر جایی انسجام، وحدت و برادری بیشتر باشد، عنایت الهی آنجاست.

وی افزود: نگاه وحدت آمیز نگاهی دینی و وظیفه همه ما است و هرگاه اشکالی در کارها باشد باید همه برای مرتفع شدن آن کنار یکدیگر باشیم.
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دشمن این روزها با همه توان علیه انقلاب اسلامی و برای ضربه زدن به ملت ایران به میدان آمده است بنابراین باید بیش از پیش هوشیار باشیم.
وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر حضور مردم در همه عرصه ها تاکید فرموده اند چرا که این حضور موجب تقویت نظام اسلامی است و علاوه بر آن مردم با مشارکت در انتخابات سرنوشت خودشان را انتخاب می‌کنند.
کرمی افزود: انتخابات مساله بسیار مهمی است، بر همین اساس شورای نگهبان موظف به حراست و صیانت از آرای مردم است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی اراده الهی است و امام خمینی (ره) نیز در این زمینه فرمودند ما برای اجرای فرمان الهی به میدان آمده‌ایم، خاطر نشان کرد: نظام اسلامی آمده است تا تمدن سازی جهانی صورت گیرد بر همین اساس کارگزاران این نظام نیز باید با همین نگاه و باور قلبی حرکت کنند در غیر این صورت یقیناً به بیراهه می‌روند.
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: متاسفانه از همان ابتدای حرکت نظام اسلامی، جبهه شیطان با تمام توانش در تلاش بود تا جمهوری اسلامی شکل نگیرد زیرا مشکل جبهه شیطان، تفکر اسلامی ما بود و آنان نگران فراگیری اسلام در دنیا بودند.
وی با اشاره به اینکه امروز الگوی جبهه مقاومت، انقلاب اسلامی ایران است، افزود: ما در دفاع مقدس با کمترین امکانات در مقابل صدام جنایتکار با پشتوانه ۸۰ کشوری از آن حضور یافتیم.
کرمی ادامه داد: بهترین امکانات را رژیم صدام داشت اما رزمندگان ما با فرهنگ الهی و نگاه توحیدی ایستادگی کردند و پیروز شدند.
وی با بیان اینکه اگر نگاه توحیدی در جامعه باشد، یقیناً ما همانند زمان دفاع مقدس پیروز میدان خواهیم بود، گفت: دشمن با جنگ‌های مختلف به دنبال توقف یا به بیراهه کشاندن مسیر این انقلاب است اما ما با رهبری امامین انقلاب و اتصال آنان به خداوند متعال از گزند دشمنان حفظ شده‌ایم.
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی تلاش کرد تا با بهره گیری از رسانه‌ها و فضای مجازی اذهان جوانان ما را اشغال و سپس هدایت کند.
وی تصریح کرد: جبهه مقاومت را خداوند نصرت می دهد زیرا آینده از آن اسلام عزیز است بنابراین ما با اتکای به خداوند متعال از هیچ کس و هیچ چیزی واهمه‌ای نداریم.
کرمی گفت: فراهم کردن شرایط لازم برای معرفی برنامه‌های کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان توسط صدا و سیما فرصتی برای ارائه برنامه‌های این عزیزان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار