نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان گفت: باید قدردان ایثار و فداکاری همه جانبازان باشیم چون امروز اقتدار و سربلندی کشور در عرصه‌های مختلف را مرهون ایثار و جانفشانی جامعه ایثارگری و خانواده‌های این عزیزان هستیم.

حجت الاسلام علی خاتمی شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت روز جانباز، گفت: جانبازان با فداکاری خود در هشت سال دفاع مقدس کشور را تا بیش از ۸۰۰ سال بیمه کردند.

 

خاتمی افزود: هر جانباز و آزاده‌ به تنهایی یک لشکر است که با تاسی از ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت ابوالفضل(ع) در جنگ حضور یافت.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان گفت: جانبازان گنجینه‌های تمام نشدنی هستند و با ایثارگری خود از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند.

 

وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به‌ویژه میلاد حضرت ابوالفضل(ع) اضافه کرد: اعیاد شعبانیه مناسبت‌ترین نام‌گذاری برای عزیزانی است که در هشت سال دفاع مقدس از استقلال کشور دفاع کردند و باید همواره قدردان تلاش ها و جانفشانی های آنها باشیم.

 

وظیفه دولت و مسئولان حمایت از جامعه ایثارگری به ویژه جانبازان است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان نیز در این مراسم، گفت: جامعه ایثارگری به ویژه جانبازان سرمایه‌های مهم اجتماعی کشور هستند.

 

مرتضی شهامی گفت: جانبازان سرافراز با الگو گرفتن از حماسه سازان کربلا برای دفاع از دین، جان، مال و ناموس ایران اسلامی پا به جبهه های حق علیه باطل گذاشتند و جسم و جان خویش را در این مسیر با خداوند متعال معامله کردند.

 

وی با بیان اینکه وظیفه دولت و مسئولان حمایت از جامعه ایثارگری به ویژه جانبازان است، ادامه داد: این فداکاری و جانفشانی برای ما مایه افتخار است چون همین جانفشانی‌ها کشور را با وجود همه مشکلات و گرفتاری‌ها حفظ کرده است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری زنجان اضافه کرد: جانبازان جزو سرمایه های مهم اجتماعی کشور هستند و الگوگیری از آنها و شهدای گرانقدر باید در اولویت زندگی همگان قرار گیرد.

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.